maandag 4 mei 2015

Kijkje in mijn leven- toetjes, nieuw haar & gezellige dagen


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! De afgelopen week was best wel druk, maar wel ontzettend leuk! Ik ging naar het schoolfeest, had gezellige dagen op school en genoot van de zon! Ik heb lekker veel foto's gemaakt deze week dus lees snel verder!
Maandag
Het was koningsdag! Samen met Cato ging ik gezellig naar de vrijmarkt, we kochten niets maar liepen lekker een beetje rond, gelukkig was het heerlijk weer! Hier zaten we op een bankje een patatje te eten terwijl er een boot met oranje mensen langs vaarde.

Nog een foto van het feest. Utrecht is altijd zo druk en gezellig met koningsdag!

We besloten nog even naar mijn huis te gaan en in het zonnetje wat te drinken, gezelligheid!

Toen Cato naar huis was las ik nog wat terwijl ik stroopwafelkruimels at.

Ook keek ik nog wat video's op youtube.

Ik had 's ochtends mijn haar gewassen en het daarna de hele dag in een staart gehad, resultaat daarvan was dat mijn haar heel raar zat en het niet meer normaal wou gaan zitten. Ik had een soort rare bobbels aan de zijkanten van mijn hoofd waardoor ik wel iets weg had van een alien.

Dinsdag
Dinsdag was een rustige dag, ik ging naar school, had een gezellige dag en keek weer een aflevering Danni Lowinski.

Vlak voordat ik ging slapen speelde ik ook nog even Jenga met mijn broertje, wat had ik dat lang niet gedaan zeg! Ik won wel.

Daarna besloten we (zoals we dat vroeger ook altijd deden) torens te bouwen met de blokjes, elke keer als ik een foto wou maken van mijn toren viel hij om, super jammer!

Jaaa, de foto lukte! Deze toren was echt heel erg hoog!

Woensdag
Woensdag was een ontzettend gezellige dag! Een vriendinnetje van mij die een hele lange tijd weg was geweest was weer op school, het was dus een groot feest en ik heb een hele gezellige dag gehad. Het enige jammere was dat ik me de laatste twee uur ontzettend duizelig begon te voelen en het idee had dat ik flauw ging vallen, heel gek en ik besloot daarom maar naar huis te gaan en even goed uit te rusten.

Wat dan wel weer leuk was was dat mijn schoenen waren aangekomen! Ik had zwarte pumps bestelt voor de concerten met mijn orkest, aangezien ik naast een ontzettend lang meisje zit en ik ze mooi vond passen bij mijn jurkje. Ik ben nu druk aan het oefenen met lopen en het gaat al de goede kant op!

Ik speelde ook nog even gitaar, liefde! <3

En de vlogs konden natuurlijk ook niet ontbreken in mijn dag.

Het toetje van de avond: yoghurt met appel en kaneel, yum!

Ik sloot de dag af met een aflevering Danni Lowinski, ik ben bijna door de afleveringen heen!

Donderdag
De dag begon vroeg, ik had om 8:00 op school afgesproken met mijn vriendinnen, we hadden namelijk een dansvoorstelling op school! Voor ckv moesten we de afgelopen weken een dans bedenken en instuderen, we hadden een ontzettend toffe dansen en de kleding en make up was perfect op elkaar afgestemd. De opvoering ging heel erg goed! We eindige uiteindelijk op een gedeelde tweede plek met 3 andere groepjes.

Even een testje maken voor mijn kunst expo, ik ben nu bezig om het motiefje van het behang op de achtergrond op het masker te schilderen.

En dit zijn de twee masker die ik tot nu toe heb geschilderd! Ik ben hier al flink veel tijd aan kwijt geweest, het mengen van de juiste kleur kost zoveel tijd!



Na school nog even wat lezen

En daarna lopend naar vioolles met twee violen, mijn viooljuf zou even kijken naar de viool die ik vorige week had gekregen. En wat kwam ik blij terug, de viool klinkt ontzettend mooi, heeft een mooie waarde en ik mag er op gaan spelen!

Het was heerlijk weer!


Even twee screenshots uit de filmpjes die zijn gemaakt van onze ckv dans, ik ben ontzettend trots op ons eindresultaat!

Vrijdag
Vrijdag was een hele gezellig dag op school. Na school ging ik met een aantal vriendinnen naar mijn huis om ons op te maken en om te kleden en daarna gingen we weer terug naar school, we hadden namelijk schoolfeest!

Het schoolfeest was in festivalvorm en was in de tuin van onze school, er waren allemaal dingen zoals een springkussen, hoela hoeps, twister en etenskraampjes, natuurlijk waren er ook allemaal optredens. Gelukkig zat het weer mee!

Gezelligheid met alle mensen waarmee ik ging! We hebben lekker op onze kleedjes gezeten, naar de muziek geluisterd en gedanst. Op deze foto missen nog twee meiden waarmee ik het ook heel gezellig heb gehad. Het feest duurde tot 23:00 en daarna was ik flink moe van al het dansen, rondrennen, kletsen en lachen en had ik geen stem meer over, het was een ontzettend geslaagd feest!

Zaterdag
Ik sliep lekker uit want het was vakantie! Daarna ontbeet ik lekker met een croissant, een geroosterde boterham met hagelslag en een kopje sinaasappelthee.

Daarna begon ik met het inpakken van mijn koffer voor Vlieland

Een tijdje later, alle kleren zitten erin!

Na het inpakken besloot ik lekker in het zonnetje op het balkon te gaan zitten met een boek, genieten!

Ik droeg dit leuke rokje weer eens en was helemaal in de zomerstemming

Ik lunchte lekker in het zonnetje met een bak yoghurt met appel, yum!

Ik bracht ook nog even een bezoekje aan de kapper. Ik liep al een tijdje rond met dode punten in mijn haar en het was hoog tijd om mijn haar weer eens te laten knippen (dat was namelijk al anderhalf jaar geleden, oeps!). Dit was het eindresultaat! De voorkant is iets korter geknipt dan de achterkant en voor de rest is er een stuk vanaf, ik ben er blij mee!

's Avonds aten we lekker chinees, wat hou ik daar toch van!

En aan het eind van de avond zat ik nog even gezellig met mijn ouders bij het vuurtje, gezellig!

Zondag
Klaar met inpakken! Het werd nog moeilijk want mijn koffer paste niet meer dicht, maar alles zit er in!

Ik skypte sinds lange tijd weer eens met Jasmijn. Ik heb Jasmijn 2,5 jaar geleden via twitter ontmoet en heb haar zelfs een keer ontmoet, ons contact is tussendoor weer een beetje verwaterd maar sinds kort spreken we elkaar weer steeds meer, vind ik leuk!

Ik deed ook nog een hele goede work out en was daarna flink moe

Nog even mijn boek uitlezen, ik las de kleine blond dood van Boudewijn Büch en vond het een ontzettend mooi boek, zeker een aanrader!

Toetje! Ijs met karamel en pecannoten, lekker!

Deze week heb ik meivakantie, vandaag vertrek ik voor 5 dagen met Tamara naar Vlieland, de eerste vakantie zonder mijn ouders, spannend maar ik heb er wel heel erg veel zin in! We gaan een heerlijke week aan het strand hebben en vast en zeker genieten. Het weekend ga ik misschien nog wat afspreken en voor de rest moet ik ook nog heel erg veel voor school doen want de laatste toetsweek komt ook steeds dichterbij!

Hoe was jouw week?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten