woensdag 22 april 2015

kijkje in mijn leven- zon, selfies & ijsjes


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Het spijt me heel erg dat hij een aantal daagjes later is, ik had vorige week zo weinig foto's gemaakt en vond niet dat ik weer een kijkje in mijn leven zonder foto's online kon zetten. Hier is hij dan wel, alsnog niet met heel veel foto's maar ik wil jullie toch graag laten zien hoe mijn week was. Lees snel verder!
Maandag
De week begon meteen lekker want ik vergat op maandag foto's te maken. Maandag was dan ook niet een hele boeiende dag. Ik moest ontzettend veel aan school doen en zat de hele middag aan mijn huiswerk, 's avonds had ik een gesprek op school.

Dinsdag
Na school ging Tamara met me mee. We maakten samen eten en aten het lekker op in het zonnetje, wat was het lekker weer zeg! 's Avonds gingen we naar een vriendin van ons die in een revalidatiecentrum zit, het was weer ontzettend gezellig en ik vond het fijn om haar weer te zien!

Woensdag
Woensdag was het nog lekkerder weer dan dinsdag en dus zaten we tijdens onze rekenles lekker een uurtje in de tuin van onze school. We hebben niet erg veel uitgevoerd, maar lekker genoten van het zonnetje en gezellig gekletst. In de pauze bleven we ook lekker in de tuin en zo kreeg ik mijn dagelijkse portie vitamine D wel binnen. 

Na school ging ik met mijn beste vriendin mee naar huis, ze was jarig en had gevraagd of ik samen met een andere vriendin kwam eten. We haalden eerst een lekker ijsje, ik had smurfenijs en banaan-yoghurt ijs. Yumm!

Na het ijsje hebben we rond gelopen en heel lang gechilld op een grote schommel die daar hing, het was een hele gezellige en fijne dag!

Donderdag
Ook van donderdag heb ik geen foto's, het was dan wederom ook geen boeiende dag. Na school maakte ik huiswerk en had ik vioolles. Ik was ontzettend moe en kroop daarom lekker vroeg mijn bed in.

Vrijdag
Ik kwam ontzettend moe en niet lekker uit school en besloot orkestrepetitie over te slaan en lekker rustig aan te doen. Ik keek een aantal afleveringen Danni Lowinski en youtube en dook lekker vroeg mijn bed in.

Zaterdag
Ik ging met mijn moeder naar de behangwinkel om om restjes behang te vragen. Eind mei moet ik voor beeldend exposeren en ik ben van plan om iets met behang te doen, daarvoor had ik allerlei kleine restjes nodig. De mensen in de behangwinkel waren zo ontzettend behulpzaam! Ik kreeg 4 boeken met allemaal kleine stukjes behang mee voor niets, ontzettend aardig van ze!

Mijn ouders waren allebei niet thuis 's avonds en dus aten mijn broertje en ik met zijn tweeën. We besloten patat te halen en ik had een lekkere salade met feta.

Na het eten gingen we naar een concert. Mijn moeder speelt in een orkest en zaterdagavond gaven ze een concert waar we naar gingen luisteren, ze speelden alleen maar filmmuziek en het was een erg mooi concert!

Zondag
Ik maakte bijna de hele dag huiswerk en deed niet zo heel veel bijzonders. Het lekkere weer maakte me wel heel erg blij!

Maandag

Mijn favoriete vak van de week, muziek! Ik mocht drummen en het was ontzettend leuk en ging ook best goed!

Ik lunchte lekker met mijn moeder in het zonnetje in de tuin.

Lodewijk kwam er ook gezellig bij liggen.

Daarna moest ik leren, ik besloot dat lekker in het zonnetje te doen en Lodewijk lag gezellig de hele tijd bij me.

De boom voor mijn huis heeft al lekker veel bloesem, ziet er heel mooi uit vind ik.

Ik besloot ook nog even te lezen in het zonnetje, maar de creche had net buitenspeeltijd dus het was een verschrikkelijke herrie waardoor ik snel weer naar binnen vluchtte. Het was wel heel erg fijn in het zonnetje en ik ben meteen een beetje verkleurd!

Dinsdag
Dinsdag was een hele gekke dag. De dag begon normaal, het was lekker weer enzovoort. Maar na de pauze werden ineens alle leerlingen bij elkaar geroepen met de mededeling dat er iets met ons besproken moest worden. Toen we allemaal bij elkaar waren kregen we te horen dat de conciërge was overleden, verschrikkelijk heftig nieuws natuurlijk en iedereen was ontzettend van slag. Niemand was meer echt in staat om les te geven of te volgen en dus zaten er overal in de school groepjes leerlingen met elkaar te praten. Ik heb twee uur met een vriendin in de tuin gezeten en fijn gepraat. Na een tijdje werden we allemaal naar huis gestuurd omdat niemand meer echt de concentratie had om iets te doen. Ik bleef nog even met een aantal mensen op school om even te praten en ben toen ook maar richting huis gegaan. Het hakte er wel flink in dus ik was de rest van de middag flink van slag en had nergens meer zin in. 

Een niet zo'n leuke afsluiting van het kijkje in mijn leven dus, maar ik hoop dat de rest van de week wat leuker word, hoewel het op school nog wel moeilijk gaat zijn. Ik heb de rest van de week vrij weinig te doen. Vanmiddag ga ik huiswerk maken en nog even genieten van het lekkere weer. Morgen ga ik ook huiswerk maken en heb ik vioolles, vrijdag is er een herdenkingsdienst van mijn conciërge waar ik naar toe ga, zaterdag ga ik niks doen en zondag ga ik met een vriendin de stad in. Lekker rustig weekje dus, maar wel even fijn zo.

Hoe was jouw week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten