maandag 16 maart 2015

Kijkje in mijn leven- zon, nieuwe verslaving & kappertje spelen


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Net zoals vorige week was deze week aardig druk en hectisch, daarom ook in dit kijkje in mijn leven wat meer tekst dan foto's. Ik ga volgende week heel erg mijn best doen om foto's te maken want zoveel tekst is een stuk minder leuk!

Maandag
Na een druk dagje op school begon ik met leren voor de toetsweek.

's Avonds ging ik naar de manege, ik reed op dit knappe paard. Het was een erg leuke en leerzame les!

Dinsdag
Dinsdag was een drukke dag. Ik zat tot 21:30 op school omdat ik mee deed aan de muzieknacht op school die elke jaar word georganiseerd. Ik deed met twee acts mee: samen met de klas waarin ik muziek heb voerde ik een nummer op en ik begeleide een vriendin die erg mooi kan zingen op de piano. Het was een heel erg geslaagde avond met gezellige mensen en mooie muziek! Na de muzieknacht bleef ik nog even kletsen met een aantal vriendinnen die heel lief waren komen kijken, een van hun bleef bij mij logeren wat ontzettend gezellig was.

Woensdag
Na school lekker in het zonnetje zitten met lieve vriendinnen, dat was een hele tijd geleden en het was ontzettend gezellig!

's Avonds ontdekte ik de serie Modern Family. Ik had hier al heel veel over gehoord maar had nooit de moeite genomen om een aflevering te kijken. Ik hou ontzettend van de humor in deze serie en ik vind de verhaallijn erg leuk, ik ben nu al verslaafd!

Donderdag
Nadat ik terug kwam van school besloot ik nog even te leren voor mijn toetsweek. Het was weer heerlijk weer dus ik besloot het raam lekker open te zetten en het zonnetje naar binnen te laten schijnen!

Om 16:45 stond het avondeten op tafel, mijn broertje had voetbaltraining en dus aten we gezellig samen pannenkoeken! Ik ging die avond een vriendin van me bezoeken die voor 8 weken is opgenomen in een revalidatiecentrum,  Het was heel erg fijn om haar weer te zien, we hebben gezellig bijgekletst en ik heb een hele leuke avond gehad! 

Nadat ik thuis kwam voelde ik me erg moe en had ik verschrikkelijke hoofdpijn waardoor ik besloot lekker vroeg mijn bed in te kruipen. 

Vrijdag
Van vrijdag heb ik geen foto's. Met school ging ik 's middags naar een Engelse theatervoorstelling.  Het ging over een meisje die allemaal denkbeeldige figuren had waar ze allemaal dingen mee deed, zoals tegen ruimtewezens vechten. De voorstelling was heel gek en ging eigenlijk helemaal nergens over, ik heb wel een hele gezellige middag gehad! Na de voorstelling had ik orkestrepetitie en 's avonds deed ik niet zoveel. 

Zaterdag
Ik moest heel erg hard leren zaterdag, want deze week begint mijn toetsweek. Terwijl ik maatschappijwetenschappen aan het leren was begon ik me ineens ontzettend te irriteren aan de dode punten in mijn haar, dus ik pakte de schaar erbij om ze eraf te knippen. Dat resulteerde uiteindelijk in de plukken haar op de foto. Ik durfde er niet te veel af te knippen omdat ik bang was dat het scheef werd, dus ik ga deze week ook nog even naar de kapper!
Nadat ik mijn haar had "geknipt" probeerde ik verder te leren, maar mijn concentratie was zo slecht! Ontzettend irritant.


's Avonds ging ik naar het feestje voor de 60e verjaardag van mijn oom. Het feestje was als verassing voor hem en het was heel gezellig. Samen met een deel van de familie heb ik nog een lied opgevoerd en we hebben gedanst. Het enige jammere aan de avond waren twee zangers die waren ingehuurd, de microfoons stonden veel te hard voor het kleine zaaltje waarin het feestje werd gehouden en dus kon niemand elkaar verstaan en deed het geluid pijn aan je oren, voor de rest heb ik een ontzettend gezellige avond gehad!

Zondag
Nadat ik de hele dag geleerd had deed ik een ontzettend goede workout, wat voelde ik me goed daarna!

En dat was mijn week weer! Deze week heb ik toetsweek dus de hele week zal waarschijnlijk uit leren bestaan. Vandaag ben ik vrij en ga ik het grootste deel van de dag besteden aan leren, vanmiddag ga ik een ijsje eten met vriendinnen en 's avonds ga ik naar de manege. Morgen heb ik pas om half 2 toets en kan ik lekker uitslapen en natuurlijk ook nog even leren. Woensdag heb ik de hele dag toetsen, heb ik een skypeafspraak met een vriendin en ga ik naar de kapper, donderdag heb ik toetsen tot 11:30, daarna ga ik nog even de stad in om wat dingen te kopen. Vrijdag heb ik toetsen tot 10:30 en 's middag heb ik een Engelse vakantiebeurs op school, daarna heb ik orkestrepetitie. Zaterdag ga ik naar een vriendin in Houten toe fietsen, als het lekker weer is gaan we daar lekker skaten, zondag ga ik niet zo veel doen, waarschijnlijk lekker uitrusten van mijn drukke week! 

Hoe was jouw week?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten