maandag 23 maart 2015

Kijkje in mijn leven- toetsweek, ijs & regen


Er is weer een week voorbij! Deze week had ik toetsweek, dus het grootste deel van de week heb ik geleerd, tussen het leren door heb ik wel een aantal leuke dingen gedaan en het is me gelukt om meer foto's te maken dan de afgelopen weken! Benieuwd naar mijn week? Lees dan snel verder!

Maandag
Maandag had ik geen toetsen dus ik doopte de dag om tot leerdag. Het was ontzettend lekker weer! De zon scheen lekker de hele dag naar binnen terwijl ik leerde.

Tussen het leren door even spelen met Lodewijk

En weer door met maatschappijwetenschappen

De zon maakte me blij!

Aan het einde van de middag besloot ik dat ik wel weer genoeg geleerd had en ik haalde een ijsje met een vriendin, dit was het eerste ijsje van het jaar en ik heb er heel erg van genoten!

Ik keek een aflevering van Danni Lowinski voordat ik naar de manege ging, leuke serie!

's Avonds voor het slapen gaan keek ik nog wat vlogs

Dinsdag
Mijn toetsen begonnen pas om 13:30 dus ik nam nog even de laatste dingen door

En ik lunchte lekker in het zonnetje met mijn moeder!

Nieuwe verslaving: maïswafels, zo lekker!

Frans leren

We aten pizza! Ik at mijn favoriete pizza met ansjovis en ui, hij was lekker!

Na het eten besloot ik nog even te oefenen voor mijn Engels luistertoets, helaas deed het programma het niet dus ik kon niet oefenen.

Ik heb het eerste seizoen van de serie Doris op dvd en besloot die er weer eens bij te pakken, ik heb hem nu al zo vaak gezien maar blijf hem leuk vinden!

We sluiten de dag af met een mooie wijsheid van de Flow kalender

Woensdag
Ik had toetsen tot half 12 en leerde daarna voor mijn wiskundetoets van de volgende dag

Ik luisterde naar dit nummer van Dotan, ik vind hem heel erg leuk!

Na wiskunde leerde ik ook nog even voor Frans

En 's avonds weer op de bank met een aflevering Doris!

Donderdag
Donderdag had ik wiskundetoets maar toen ik 's ochtend mijn grafische rekenmachine nog even checkte kwam er ineens dit in beeld, ik kon helemaal niks meer doen en stressde nogal, gelukkig kon een vriendin het oplossen en heeft mijn grafische rekenmachine de hele toets goed gewerkt!

Ik was erg vroeg klaar met mijn wiskundetoets en hoefde nog maar voor 1 toets te leren, daarna lekker weer Doris kijken!

Ik moest die middag ook nog even langs de dokter omdat ik dinsdag was wakker geworden met tintelende vingers en dat niet meer over was gegaan, voor de rest had ik ook last van de gewrichten in mijn hand en pols. De dokter kon niks vinden, dus ik kon gelukkig snel weer naar huis.

's Avonds lekker verder relaxen!

Vrijdag
Om half 11 was er een zonsverduistering en de natuurkundedocenten hadden ervoor gezorgd dat we die live konden volgen in de aula, super leuk!

Na al mijn toetsen had ik nog een vakantiebeurs voor Engels, we hadden een regio toegewezen gekregen en moesten ervoor zorgen dat er zo veel mogelijk toeristen naar onze regio toe kwamen. Wij hadden Belfast en hadden een typisch Ierse pub gemaakt waar mensen drinken konden halen, ook hadden we een prijsvraag en kon je met de titanic op de foto.

Met een vriendin op de foto voor de titanic, het was een hele gezellige middag!

's Avonds lekker muziek downloaden en afspeellijsten maken!

Zaterdag
 
Ik appte deze foto naar mijn vriendin, ze woont in Houten en ik had een tijdje terug spontaan besloten dat ik naar haar huis wou gaan fietsen (het is ongeveer 45 minuten fietsen), het weer was alleen niet geweldig. Ik stapte alsnog op de fiets en gelukkig viel het mee.

We lunchte lekker met tosti's. Ik had heel erg veel zin om chili saus op mijn tosti te proberen en dus deed ik dat, ik vond het niet verkeerd smaken!

Als toetje at ik een kindersuprise ei, dat was lang geleden!

Het klaarde een beetje op dus we besloten een rondje door Houten te gaan skaten, we hadden allebei al een aantal jaar niet meer geskatet dus het was flink wennen, ook waren de skates niet helemaal goed meer, het was wel ontzettend leuk en zo hebben we toch nog even kunnen genieten van het weer!

Het zusje van mijn vriendin had heerlijke cupcakes gemaakt die we lekker als toetje hebben opgegeten.

Nadat ik weer was teruggefietst besloot ik lekker blogs te gaan lezen op de bank, alleen was er een kat die heel erg graag aandacht wou en de hele tijd voor het scherm ging zitten.

Uiteindelijk besloot hij er gelukkig bij te gaan liggen dus ik kon weer lekker verder lezen.

In Houten kocht ik deze conditioner. Ik vond begin van de week mijn conditioner terug die bijna op was en ik vond het effect ervan zo mooi dat ik besloot een nieuwe te kopen, ik ben benieuwd of deze ook zo goed werkt!

Zondag
Hoe slecht het weer zaterdag was, hoe lekker het zondag was. Ik heb de hele dag lekker de ramen open gehad en het zonnetje scheen heerlijk naar binnen!

Ik besloot de film Good will hunter te kijken, maar ik vond hem onwijs saai dus ik heb hem halverwege weer afgezet.

Zondag was een hele blije dag! Op de een of andere manier maakt dit lekkere weer mij heel erg vrolijk!

En dit was mijn week weer! Deze week word erg druk. Vanmiddag ga ik misschien huiswerk maken met een vriendin, vanavond ga ik naar de manege, morgen ga ik naar de dokter om mijn oren uit te laten spuiten, na school ga ik huiswerk maken en voor de rest niets bijzonders doen. Woensdag ga ik ook niet veel bijzonders doen, donderdagochtend heb ik een afspraak bij mijn podotherapeut om mijn zooltjes eventueel aan te passen, na school ga ik samen met een vriendin eten en een vriendin van ons opzoeken die is opgenomen in een revalidatiecentrum. Vrijdag ga ik na school naar Austerlitz waar ik tot en met zondag repetitieweekend met orkest heb, dat word dus weinig slapen en heel erg veel muziek maken. Ik hoop dat ik deze week net zoveel foto's kan maken als vorige week!

Hoe was jouw week?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen