maandag 30 maart 2015

Kijkje in mijn leven- orkestweekend, ijs & stemwijzers


Er is weer een week voorbij en dat betekent dat het weer tijd is voor een kijkje in mijn leven! Ik heb aardig veel gedaan deze week, ik had orkestweekend, maakte huiswerk en bezocht een vriendin. Ik heb weer erg weinig foto's gemaakt deze week omdat het erg druk was, vandaar dat ik deze keer de dagen er even niet heb bij gezet, lees snel verder!


Deze foto maakte mijn moeder maandag van me met mijn kat, ik vind hem schattig!

Maandag besteedde ik een groot deel van de middag aan het maken van wiskunde, ik liep een beetje achter namelijk.

Ook keek ik weer een aflevering Danni Lowinski, ontzettend leuke serie!

Ik besloot voor de lol een stemwijzer in te gaan vullen en kwam uit op de SP. Ook wel grappig dat de 50plus partij op 3 staat terwijl ik 16 ben, haha

Dinsdag na school haalde ik een ijsje met twee vriendinnen, het was zoals altijd weer ontzettend gezellig en ik neem me elke keer weer voor om dit soort dingen vaker te doen want het maakt me blij!

's Avonds weer een aflevering Danni Lowinski!

En de dag daarna keek ik er weer een! Hoezo verslaafd?

Donderdagmiddag na school "kookte" ik samen met Tamara omdat we erg vroeg moesten eten. We waren lui en dus haalden we in de supermarkt kant en klaar maaltijden die we in de pan opwarmden, ik had een hele lekkere pasta met zalm! Na het eten gingen we een vriendin van ons bezoeken die voor 8 weken is opgenomen in een revalidatiecentrum, het was weer heel erg leuk om haar te zien en we hebben gezellig gekletst, daarna bleef Tamara bij me slapen.

Vrijdagmiddag ging ik eerder naar huis. Ik voelde me niet lekker en was erg moe. Ik pakte mijn spullen voor orkestweekend in en kroop daarna lekker in bed met youtube.


Aan het eind van de middag werd ik opgehaald om naar orkestweekend te gaan.

Vrijdagavond hadden we een repetitie van 3 uur, daarna was het al aardig laat en omdat ik me niet lekker voelde wou ik graag vroeg gaan slapen. Helaas had de kamer naast ons andere plannen, ze praatte erg hard en draaide harde muziek. Uiteindelijk besloot ik mijn spullen te pakken en naar een kamer in een andere vleugel te gaan. De verwarming stond daar niet aan en dus was het steenkoud, gelukkig was het er wel lekker rustig en heb ik de uurtjes slaap die ik nog had lekker geslapen!

Zaterdag hadden we van 9:30 tot 21:00 repetitie met een aantal korte pauzes, lunch en avondeten tussendoor. 

Dit was mijn avondeten. Mijn tafel mocht als allerlaatste zijn eten halen en dus waren de kaassoufflés voor de vegetariërs en de salade zo goed als op. Ik moest het dus doen met dit maaltje, een klein schepje salade en patat. 

Na nog een aantal uur repetitie waarin we de muziek van de film Frozen speelde en een avondspel was het al wat later. Ik besloot met de mensen op mijn kamer om de Lion King te gaan kijken, ik had die film al heel erg lang niet meer gezien en vond het erg leuk om hem weer te zien. Uiteindelijk gingen we rond 2:00 slapen, maar omdat de klok een uur vooruit ging was het 3:00, ik kreeg dus erg weinig slaap die nacht en was de volgende ochtend aardig brak.

Na nog een aantal uur repetitie was ik eindelijk thuis, ik besloot de rest van de dag helemaal niks te doen en kroop in bed met youtube, blogs en series.

En dat was mijn week weer! Vooral het weekend was erg druk, we hebben in totaal zo'n 15 uur gerepeteerd en ik heb niet erg veel slaap gehad. Komende week ga ik dat dus even inhalen!

Deze week word gelukkig ook niet heel druk. Vanmiddag blijf ik na school even met een vriendin op school om haar te helpen met huiswerk, vanavond ga ik naar de manege. Morgen ga ik niet zo veel doen, voor woensdag geld dat hetzelfde, donderdag heb ik vioolles, vrijdag ben ik vrij en ga ik met mijn twee beste vriendinnen wandelen en wat drinken in het theehuis, hopen op goed weer dus! De rest van het weekend ga ik huiswerk maken, lekker uitrusten en paaseitjes zoeken!

Hoe was jouw week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten