maandag 9 maart 2015

Kijkje in mijn leven- lekker weer, ziek & swirls


De week is weer voorbij dus het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was ontzettend hectisch en chaotisch waardoor ik erg weinig foto's heb gemaakt, iets meer tekst dan foto's deze keer dus!


Maandag
Maandag zat ik tot 16:00 op school in plaats van tot 12:45 zoals elke maandag. We hadden een opdracht voor wiskunde waardoor we met leerjaar 4 en 5 langer op school zaten. De opdracht ging goed, maar toen ik thuis kwam voelde ik me heel ziek worden, ik had verschrikkelijke hoofdpijn en was ook heel erg misselijk. Ik besloot niet naar de manege te gaan en ging lekker met een dekentje op de bank liggen.

Dinsdag
Na school bleef ik nog een uurtje kletsen met een vriendin wat super gezellig was, nadat ik thuis kwam maakte ik nog wat huiswerk en 's avonds at ik gezellig samen met mijn moeder omdat mijn broertje en vader allebei niet thuis waren.

Woensdag

's Middags maakte ik weer wat huiswerk, 's avonds aten we chinees achtig. Toen mijn broertje en ik nog klein waren hebben we ooit eetstokjes gekocht, na hele lange tijd gebruikten we ze weer eens!

Donderdag

Mijn schooltas was kapot gegaan dus ging ik na school met een vriendin de stad in om een nieuwe te kopen. Helaas vonden we niks, maar we genoten wel lekker van deze heerlijke swirls!

's Avonds keek ik natuurlijk de ontknoping van wie is de mol en ik zat er natuurlijk weer helemaal naast. Ik zat op Marlijn of Rik als mol en toen was Margriet het ineens, had ik echt niet verwacht!

Vrijdag

9 april ga ik naar de 3fm awards! Dit jaar vinden ze plaats in TivoliVredenburg en dat is voor mij ongeveer om de hoek, ik wil al een aantal jaar heel erg graag naar de 3fm awards en dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren! Ik heb er super veel zin in!

Zaterdag

Mooie quote op de Flow kalender

Na wat huiswerk gemaakt te hebben pakte ik mijn gitaar er weer bij, ik heb voor sinterklaas een gitaar gekregen en ben nu bezig met het leren spelen, het gaat steeds beter!

's Avonds maakte ik met mijn ouders het eerste vuurtje van het jaar! Het was ook echt heerlijk weer die dag, de lente komt er aan!

Zondag
Het was ontzettend lekker weer dus mijn ouders en ik gingen een stukje fietsen door het bos. Uiteindelijk hebben we zo'n 3 uur gefietst en ik heb er verschrikkelijk van genoten. Wat vind ik het toch fijn dat het weer zulk lekker weer word en je weer lekker naar buiten kan!


Het lekkere weer maakt me blij!

Dat was mijn week weer! Volgende week ga ik vooral heel veel leren want de week daarna begint mijn derde toetsweek. Morgen ga ik naar de manege, dinsdag heb ik een muzieknacht bij mij op school en daarna komt er een vriendin slapen, woensdag ga ik niet zo veel doen, donderdagmiddag ga ik ook niet zo veel doen en 's avonds ga ik waarschijnlijk een vriendin bezoeken  die 8 weken niet op school is, vrijdag heb ik orkestrepetitie, zaterdag ga ik bijna de hele dag leren, 's avonds ga ik naar de verjaardag van mijn oom en zondag ga ik ook de hele dag leren! Best druk, maar ik heb er erg veel zin in!

Hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten