maandag 2 maart 2015

Kijkje in mijn leven- krokusvakantie


De week is alweer voorbij, dus het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was lekker rustig, ik had vakantie en heb heel erg weinig gedaan. Ik keek series, maakte een beetje huiswerk en ging naar een vriendin. Helaas sloot ik de week af met wat minder leuks, lees snel verder!


Maandag
Ik heb een theedoos met allemaal verschillende soorten thee en al die zakjes zitten in zulke schattige doosjes!

Lekker met een kopje thee blogs lezen.

En 's avonds Masterchef Canada kijken!

Mijn broertje is weer begonnen met schaken! Vroeger was hij heel erg goed en hoorde hij bij de besten van mijn school maar de laatste jaren deed hij het nauwelijks meer. Ik heb vroeger ook erg veel geschaakt en besloot een potje tegen hem te schaken, en ik verloor.

Daarna besloten we ook nog even te wiien, gezellig!

Dinsdag
Lekker ontbijten met een geroosterde boterham met hagelslag en een kopje thee.

's Middags weer gezellig wiien met mijn broertje!

En 's avonds nog even een serietje kijken.

Woensdag
Ik maakt een planning voor de toetsweek die ik binnenkort heb.

Het was echt super koud op mijn kamer, dus ik besloot mijn lekker warme vest van de Primark aan te trekken.
Ik had een nieuwe broek besteld en die kwam woensdag binnen, hij zit heel erg fijn en ik ben er heel erg blij mee!


Ik besloot weer eens te gaan lezen, want dat had ik al heel erg lang niet meer gedaan! Ik heb de hele middag gelezen en dat vond ik super fijn, ik lees nu het boek De avondboot van Vonne van der Meer.

Donderdag
Ik begon alvast aan een aantal samenvattingen voor de toetsweek, aangezien ik voor sommige vakken meer dan 9 hoofdstukken moet leren.
In de Flow zaten hele leuke raamstickers met quotes, ik besloot deze op mijn raam te plakken. De quote vind ik heel erg mooi!


's Avonds lag het internet er ineens uit! We probeerden van alles maar hij wou het niet meer doen, achteraf bleek dat de KPN een storing had waardoor het internet er de hele nacht uit lag.

Vrijdag
Dit was echt het onderwerp van de dag vrijdag: the dress. Ik zie hem in wit en goud, wat zie jij?

Ik ging naar een vriendin toe en we besloten de film Spijt te kijken. Ik heb het boek in groep 8 gelezen en was daar erg van onder de indruk, naar de film was ik dus heel erg benieuwd! Ik vond de film heel erg goed, erg indrukwekkend en ook wel confronterend, zeker een aanrader!

Gezelligheid!

Zaterdag
Lekkere lunch: een appelflap, geroosterde boterham met hagelslag en een kopje thee.

Ik at mijn lunch terwijl ik wat vlogs van Mascha keek.

En daarna keek ik ook nog wat series, zaterdag was een luie dag!

Zondag
Zondag begon met slecht nieuws: we vonden mijn kat Speijkje dood onder de bank. Ze was al erg oud en kon de laatste tijd haast niet meer lopen waardoor ze de trap niet meer op kon, ook ademde ze heel erg slecht en was ze compleet in de war. Haar dood kwam dus niet onverwachts, maar toch raakte het me wel. Speijkje was 17 en ik ben nu 16, ik ben met haar opgegroeid en ze woont al mijn hele leven bij mij. Ik had een erg goede band met haar en vond het een super lieve kat. 2 jaar geleden is Lodewijk bij ons in huis komen wonen en dat heeft er wel voor gezorgd dat het voor Speijkje minder leuk was, maar alsnog heeft ze een heel fijn leven gehad en ik zal haar ontzettend missen. Rust zacht lieve Speijk <3

Ik speelde ook nog gitaar zondag, ik heb een gitaar voor Sinterklaas gekregen maar speel het veel te weinig terwijl ik het wel heel leuk vind!

En dit was dan mijn week! Ik kijk een beetje met gemixte gevoelens terug op deze week. Aan de ene kant was het een hele fijne, rustige week maar aan de andere kant zijn er ook wel een aantal dingen gebeurt, waaronder de dood van Speijkje, die de week wat minder leuk hebben gemaakt. 

Deze week begint school weer. Vanmiddag ben ik tot 16:00 op school omdat ik een opdracht voor wiskunde moet maken, 's avonds ga ik naar de manege. Morgen ga ik naast huiswerk maken niet zo veel doen, woensdag moet ik even langs de dokter en ga ik ook niet zo veel doen, donderdag heb ik vioolles, vrijdag orkest, en het weekend is ook nog helemaal open! Het enige wat ik ga doen is een bezoekje aan de kapper brengen, want dat is wel nodig!

Hoe was jouw week?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten