donderdag 5 februari 2015

van-alles-en-nog-wat-shoplog

Het is al een hele tijd geleden dat ik een shoplog maakte. Ik had er weer eens zin in en besloot alles wat ik in de maanden december en januari heb gekocht er eens bij te pakken en op de foto te zetten. Benieuwd naar wat ik kocht? Lees dan verder!


Als eerst kocht ik dit onwijs leuke kerstboom iphone hoesje bij de Primark. Kerst was toen al voorbij dus deze hoesjes waren flink afgeprijsd. Ik nam hem mee voor €0,50
Ook kocht ik deze concealer. Mijn concealer was bijna op en een vriendin zei dat deze heel erg goed werkte. Ik waagde het er op en kocht hem, ik heb hem nu al heel erg veel gebruikt en ik vind hem ontzettend fijn werken! Deze was €2,59

Ook was mijn deo bijna op en had ik deze laatst van een vriendin geleend. Ik vond hem super lekker ruiken en de geur bleef ook lang zitten, deze heb ik ook al erg vaak gebruikt en vind ik erg fijn! Hij was Ik weet niet meer precies hoe duur deze was maar ik denk rond de €4.

Met paardrijden deed ik eind december nog sinterklaas kadootjes. Ik had mijn paardrijinstructrice en kocht voor haar douchegels. Ze hadden een actie bij de Kruidvat dat het 2+2 gratis was op de nivea produten dus ik besloot er 4 te kopen en er 2 zelf te houden. De creme coconut heb ik al gebruikt en ruikt super lekker!

Ik had al erg lang wattenschijfjes nodig om mijn make up er af te halen maar kocht ze telkens niet. Toen ik door de Primark liep en ze tegen kwam besloot ik ze mee te nemen. Deze waren €1.

Ik liep door de Xenos en zag deze leuke glazen potjes. Ik was al een tijdje op zoek naar deze potjes en ze waren ook nog eens afgeprijsd! Ik besloot voor de kleinste variant te gaan. Deze was €0,59.

Hij heeft ook al meteen een doel gekregen. Het is een soort spaarpotje geworden!

Bij de Primark kocht ik deze onwijs zachte sokken. Ze zijn van binnen super zacht gevoerd en zijn super warm. Ze zijn alleen wel een beetje groot dus flapperen de tenen een beetje. Ik betaalde hier ongeveer €4 voor.

Ik had nieuwe sokken nodig en had bij de Hema al vaak de doosjes met sokken bij de blijmakers zien liggen. Elke keer vond ik ze super leuk en deze keer besloot ik ze ook te kopen. Zoals je misschien wel kan zien heb ik de meest rechtse sok al gedragen. Ik vind ze super leuk! Ik betaalde hier €4 voor.

Ook kocht ik basic witte sportsokken. In al mijn sokken zaten gaten dus dit was een lekker praktische koop. Deze waren €2,50.

Omdat kerst al voorbij was kon ik het kerstboom hoesje niet meer gebruiken. Toen ik door de Xenos liep en zag dat de iphone hoesjes waren afgeprijst besloot ik even te gaan kijken. Dit hoesje lag er tussen en had eerst konijnenoortjes. Die vond ik lelijk dus die heb ik er afgeknipt. Ik betaalde hier €2,50 voor.

Al mijn pennen waren op dus ik kocht bij de Hema een doosje met balpennen. Ik heb geen idee meer hoe duur ze waren.

Ik had weer een basic wit hempje nodig en dus besloot ik naar de H&M te gaan en dit witte hempje te kopen voor €4,99.

Ik liep met mijn vriendinnen door de H&M sale en zag deze ontzettend leuke trui hangen. Ik hou van de kleur bordeaux rood en heb al flink wat items in die kleur in mijn kast hangen. Ik was nog op zoek naar een lekkere trui voor de winter en dus besloot ik deze mee te nemen. Hij was €10,-.

Nog iets bordeaux roods! Dit vest vond ik al ontzettend lang leuk en ik heb al ontzettend vaak op het punt gestaan om hem te kopen maar elke keer vond ik hem te duur of niet leuk genoeg of ik had wel een andere reden waarom ik hem niet kocht. Toen ik hem laatst weer zag hangen besloot ik de knoop door te hakken en hem te kopen. Ik ben er heel erg blij mee! Hij was €19,99.

Ook kocht ik dit witte shirt met een zakje op de borst. Hij is een beetje losvallend en zit erg lekker! Ik betaalde er  €9,99 voor.

Ik had een nieuwe sportbroek voor gym nodig omdat die van mij te kort was en er een gat in zat. Ik draag al ontzettend lang Donnay broeken omdat ik die heel erg lekker vind zitten. Ook deze keer besloot ik voor een Donnay broek te gaan. Ik heb er al in gegymt en vind hem erg lekker zitten! Hier betaalde ik ongeveer €15 voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten