woensdag 18 februari 2015

Spelen met de zon ☀

Zondag, het leek wel lente! De zon scheen, het was niet heel koud en op instagram kwam de ene na de andere lente achtige foto voorbij. Toen ik de zon zo fijn naar binnen zag schijnen kon ik mij niet meer inhouden en ik pakte mijn camera er weer bij, voor het eerst sinds lange tijd schoot ik weer wat foto's. Ik 'speelde' met de zon en daar kwam dit resultaat uit:









 
Wat ik zo ontzettend mooi vind zijn de gekleurde bolletjes en vlakken die deze foto's hebben. Sommige mensen vinden dat ontzettend lelijk, maar ik vind het juist wel wat hebben! Ik doe altijd mijn best om de zon zo op de foto te zetten dat ik zulke mooi gekleurde bolletjes krijg. Wat was het fijn om de zon weer eens te zien, ik was wel klaar met al die grijze dagen! De zon maakt me altijd ontzettend vrolijk, vooral als hij zich na een lange, koude winter weer eens laat zien, dit kan maar een ding betekenen: summer is coming! 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen