donderdag 26 februari 2015

Music of the moment #21


Het is alweer een heeeel erg lange tijd geleden dat ik weer een music of the moment schreef. Om precies te zijn schreef ik 4 maanden geleden de laatste! Ik heb mijn itunes weer gemaakt waardoor ik weer muziek op mijn ipod kan zetten dus dat heb ik de laatste tijd volop gedaan, vandaag had ik weer eens zin om al mijn favoriete muziek van de laatste met jullie te delen, lees snel verder!


Can't go back now- The Weepies
Dit liedje zat in mijn favoriete serie en ik vond hem meteen heel erg leuk. Vooral de tweestemmige gedeeltes in het nummer vind ik heel erg leuk en ontzettend tof klinken. Ik heb dit nummer deze maand nu al ontzettend vaak geluisterd en blijf hem heel erg gaaf vinden.


                                                            
Firesong- Everett Thomas
Ik kende Everett Thomas al van andere nummers en besloot zijn naam eens op te zoeken en besloot zijn naam eens op te zoeken op youtube. Ik hou ontzettend veel van nummers met een akoestische gitaar erin en ook de stem van Everett Thomas vind ik ontzettend mooi. Wat ik leuk vind is dat het nummer heel erg rustig begint en later een stuk drukker word omdat er een trommel in komt, dat vind een ontzettend tof effect geven. 


                                                            
Thank the angels- Niels Geusebroek
Ik ben ontzettend fan van de muziek van Niels Geusebroek en zag op zijn facebook pagina dit nummer dat hij voor Serious Request geschreven heeft voorbij komen. Dit nummer maakt mij soms een beetje droevig maar ik vind hem wel heel erg mooi. Ik vind dat hij de akoestische gitaar en piano in zijn nummers altijd heel erg mooi mengt. Ook vind ik de tekst van dit nummer heel erg mooi.


                                                          
Brand new day- Joshua Radin
Ook dit nummer stond onder mijn favoriete nummer en maakte me meteen heel erg vrolijk. Ik luister wel vaker naar de muziek van Joshua Radin omdat ik vind dat hij een ontzettend mooie stem heeft en de akoestische gitaar in zijn nummers een grote rol speelt. Het mooiste aan dit nummer vind ik het reffrein omdat hij het ritme daarin heel tof is. Ook vind ik de tekst van dit nummer heel erg mooi en waar. 


                                                           
Let it ride- Greg Laswell
Meteen toen ik het intro van dit nummer hoorde vond ik hem ontzettend mooi. Vooral het gedeelte waarin er heel hoog 'let it ride' word gezongen vind ik mooi. Ook zit er een erg duidelijk opbouw in dit nummer en word het steeds harder, iets waar ik heel erg van hou. Ik heb dit nummer al veel geluisterd maar raak er maar niet op uitgekeken. Het nummer zit erg simpel in elkaar maar door de mooie opbouw vind ik hem heel erg tof. 


                                                            
And then you-  Greg Laswell
Dit nummer begint best wel droevig en rustig, maar het word steeds drukker en er komen steeds meer instrumenten bij en dat vind ik heel erg tof. Vooral de instrumentale stukjes tussendoor vind ik erg mooi omdat dat er voor zorgt dat er veel rust in het nummer zit. Ik heb al best veel muziek van Greg Laswell geluisterd maar ga zeker op zoek naar meer nummers want ik vind zijn muziek heel erg tof in elkaar zitten en kan er maar naar blijven luisteren.


                                                              
Fall apart today- Schulyer Fisk
Vooral de tekst in dit nummer vind ik erg mooi en klopt ook helemaal. De stem van de zangeres vind ik ook erg mooi en de instrumenten eromheen maken het nummer helemaal compleet. Ik kan niet zo veel over dit nummer zeggen, ik vind hem gewoon heel erg tof!

Welke muziek luister jij veel de laatste tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen