maandag 2 februari 2015

Kijkje in mijn leven- sushi, paarden & rozen


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was aardig rustig, ik speelde viool, keek series en was moe. Lees snel verder voor de foto's!

Maandag
Na school bleef ik wat langer met twee vriendinnen om wat huiswerk te maken en gezellig te kletsen.

Toen ik thuis kwam las ik nog wat geschiedenis, dat was er niet van gekomen op school want daarvoor was het veel te gezellig.

Ik was erg moe en had hoofdpijn dus ik kroop lekker op de bank met paracetemol en de boer zoekt vrouw webserie.

Daarna keek ik ook nog bananasplit, ik vind dat programma zo leuk!

Ik had zin om mijn make up er af te halen en dus deed ik dat.

's Avonds ging ik naar de manege. Voor het eerst sinds ontzettend lange tijd ging ik weer springen met de les. Op de een of andere manier ben ik altijd ziek als we gaan springen en dus was het alweer eventjes geleden. Dit was het paard waar ik op reed: 7-up. Het springen was super leuk, alleen was 7-up ontzettend enthousiast waardoor hij elke keer iets te hard over de hindernis ging en ik hem moeilijk kon inhouden.

Dinsdag
Ik ging met Engels naar een onderwijsbeurs in de jaarbeurs, binnenkort moeten wij op school een vakantiebeurs organiseren en daarvoor gingen we even inspiratie opdoen. Ik kreeg dit tasje met een leuke quote.

Lekker met de flow op de bank!

Woensdag
We hadden groene appels in huis, mijn favoriete appels dus ik heb er lekker veel van gegeten deze week.

's Avonds aten we 'hamburgers'. Ik had natuurlijk geen hamburger maar een visburger, super lekker!
Met kunst zijn we nu bezig met portret tekenen en ik moest die van mij nog even afmaken, dit was het eindresultaat!

Donderdag
Donderdagmiddag na school ging ik gezellig met Cato afspreken. We deden wat aan school en hebben gezellig gekletst, het was een gezellig middag!

's Avonds had ik vioolles en toen ik thuis kwam om wie is de mol te kijken zeiden mijn broertje en moeder dat er een gewapende man zendtijd had geƫist, eerst geloofde ik ze niet en dacht ik dat het een grapje was. Maar na een tijdje kwam ik er achter dat het echt waar was. Ik schrok er wel van, vooral na wat er gebeurd is in Parijs.

Vrijdag
Vrijdag was een vermoeiende dag. Ik zat er flink doorheen na school en had ook nog orkestrepetitie. 's Avonds lekker uitrusten terwijl ik wat blogs las, en vroeg slapen.

Zaterdag
Ik sliep voor mijn doen lekker uit en begon de dag met viool studeren.

Daarna zette ik alvast dit kijkje in mijn leven in elkaar.


Ik keek weer een aflevernig Life Unexpected.

En ik at Tuc paprika, lekker!

's Avonds at ik weer eens sushi, het was lang geleden maar ik vond het nog even vies als de laatste keer dat ik het at.

Daarna had ik viool voorspelen. Het ging heel erg goed, ik had goed geoefend en was helemaal niet zenuwachtig! Er kwam dan ook heel erg weinig publiek. Het voorspelen is altijd ontzettend kleinschalig, er spelen 4 leerlingen en alleen de ouders en broertjes en zusjes komen. Deze keer konden er heel veel mensen niet en dus waren alleen mijn ouders en de vader van iemand anders er, ook leuk!

Na afloop kreeg ik een mooie roos van mijn viooldocent.

Nadat ik thuis kwam keek ik samen met mijn ouders het programma 'wie goed doet..', heel erg leuk programma!

Zondag
Van zondag zijn op de een of andere gekke manier alle foto's kwijt gemaakt. Ik sliep weer lekker uit, maakte wat huiswerk en begon met het overzetten van al mijn nummers (iets van 1500) van de ene naar de andere computer, daar ben ik bijna de hele dag mee bezig geweest! 's Avonds keek ik Boer zoekt Vrouw. 

Deze week word wat drukker dan vorige week. Vandaag ga ik na school niet super veel doen, vanavond ga ik naar de manege. Morgen ga ik ook niet super veel doen, woensdag ga ik na school waarschijnlijk bij een vriendin in Vinkeveen slapen, donderdag heb ik studiedag en ga ik met diezelfde vriendin en nog een vriendin de stad in, vrijdag help ik 's avonds mee met het open huis bij mij op school, net zoals zaterdag, zondag weet ik nog niet wat ik ga doen.

Ik ben me er trouwens van bewust dat ik erg weinig foto's maak in een week, ik vergeet het otnzettend vaak en dat vind ik heel erg jammer. Ik ga er de komende tijd op letten dat ik meer foto's maak want zo zijn mijn kijkjes in mijn leven een beetje saai! Ook ben ik me er van bewust dat er naast de kijkjes in mijn leven niks online komt op mijn blog. Ik heb het erg druk met school, weinig inspiratie en ben erg moe de laatste tijd. Ik wil heel erg graag meer online krijgen en sowieso drie tot vier artikelen per week gaan plaatsen. Ik weet niet wanneer mij dit gaat lukken maar ik hoop dat dit snel gaat gebeuren!

Hoe was jouw week?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten