maandag 23 februari 2015

Kijkje in mijn leven- spekkoek, salades & eerder vakantie


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was niet super druk, ik werkte een dagje, ging logeren en mijn vakantie begon! Ben je benieuwd naar de foto's die ik deze week gemaakt heb? Lees dan snel verder!


Maandag
Toen ik thuis kwam van school hing er een man in onze boom, hij was alle grote takken aan het afzagen omdat de boom bijna al het licht uit onze tuin wegneemt.
De hele tuin lag vol met takken

Ik maakte wat huiswerk en ging daarna naar de manege.

Dinsdag
Ik had een proefdagje bij een bedrijf waar ik misschien kon werken, ik moest een hele middag sponsors werven voor goede doelen. Om 22:00 was ik thuis en at ik nog even een salade, want ik had sinds 13:00 niet meer gegeten.

Woensdag
Ik kwam blij uit school, want ik had vakantie! Op donderdag en vrijdag waren er namelijk herkansingen op school, maar omdat ik geen onvoldoendes heb gehaald en dus niks hoefde te herkansen had ik eerder vakantie!

Woensdagmiddag en avond deed ik lekker rustig aan en keek ik wat series.

Donderdag
Eerste vakantiedag! Ik ontbeet met een lekker kopje thee en gebruikte mijn thee-ei weer eens!

Ik maakte nog een tekening voor beeldend.

Aan het begin van de middag ging ik met mijn moeder naar Baarn om naar de vioolbouwer te gaan, deze keer slaagde ik gelukkig beter dan de vorige keer!

Vrijdag
Lekker ontbijten met appels met kaneel en een kopje thee.

Daarna deed ik wat testjes met mijn camera, daar kwam deze foto uit waar ik best trots op ben! :)

Zaterdag
Zaterdagochtend speelde ik nog even viool en daarna vertrok ik naar Tamara in Houten. Mijn broertje kwam bij mij thuis slapen met een aantal vrienden en mijn ouders gingen een weekendje weg dus ik besloot ook ergens te gaan logeren. We haalden lekkere appelflappen!

We speelden met haar zusje het speel "Stap op", eerst vond ik het best moeilijk maar toen ik het begreep vond ik het heel erg leuk!

We maakten spekkoek die heel erg goed lukte!

's Avonds keek ik met Tamara de film 'One day'. Ik had hem al eens gezien, maar vond hem ook nu weer super mooi!

Zondag
Ik werd wakker bij Tamara en we besloten om een rondje door Houten te lopen en wat boodschappen te doen, daarna ging ik weer naar huis met de trein.


En dit was mijn week weer! Deze week heb ik ook nog vakantie en weet ik nog niet wat ik ga doen. Het grootste deel van de dagen ga ik lekker uitrusten en donderdag of vrijdag ga ik met een vriendin een film kijken. Ik moet ook nog wat aan school doen want mijn toetsweek begint alweer bijna!

Hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen