maandag 9 februari 2015

Kijkje in mijn leven- open huis, sneeuw & life unexpected


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best wel druk, maar wel heel erg leuk! Ik ging naar de stad, sprak af met vriendinnen en maakt huiswerk. Benieuwd naar de foto's? Lees dan snel verder!

Maandag
Ik bleef wat langer op school met een vriendin om huiswerk te maken. Toen ik thuis kwam lunchte ik met een vlog van Mascha.

Daarna leerde ik nog wat Frans.

Ik keek ook nog een aflevering Life Unexpected, het was een luie middag!

Lodewijk kwam lekker warm naast me liggen.

Voordat ik naar de manege ging at ik een heerlijk Italiaans brood.

En toen ik terug kwam van de manege at ik pasta met pesto en basilicum, yum!

Dinsdag
Dinsdagmiddag was ook een beetje lui, ik keek een video van Rutger.

En weer een aflevering Life Unexpected.
Toen ik 's avonds viool studeerde vond ik het programma terug van mijn eerste concert in het concertgebouw in 2010. Ik was toen gevraagd door Janine Jansen om met haar en 400 andere kinderen een concert te geven in de grote zaal, helaas was ze toen ziek maar dit programma is een erg leuk aandenken!


Woensdag
Ik heb een boekje met wat quotes en ik schreef er weer wat nieuwe in.

En ik maakte een opdracht voor Nederlands. Ik moest bij een tekst een mindmap maken.
Ennn nog een aflevering Life Unexpected, word het al saai?

Donderdag
Toen ik 's ochtends wakker werd lag er sneeuw!

Ik was een dagje vrij want ik had studiedag. Ik maakte een lekkere grote kop thee voor mezelf en ontbeet met youtube.
Rond twaalf uur haalde ik Tamara van het station. Ze was de hele week op stage geweest en ik had haar dus al best wel lang niet meer gesproken. We besloten te gaan bakken.

We haalden stroopwafels met Zeeuwse babbelaar smaak en die waren ontzettend lekker!

Stroopwafelcake! Er was helaas wat mis gegaan met het beslag waardoor hij helemaal niet lekker was, we probeerden hem nog te redden door hem wat langer in de oven te zetten maar helaas moesten we hem uiteindelijk weg gooien.

Ook maakte we macarons, die waren gelukkig wel heel goed gelukt!

's Avonds nog even op de bank met blogs.

En Lodewijk naast me.

Vrijdag
Vrijdagavond hielp ik mee bij het open huis op mijn school. Ik stond bij het vak muziek, maar helaas kwamen er erg weinig mensen langs. Bij ons open huis is het altijd de bedoeling dat de bezoekers lijnen die door de school lopen volgen. Muziek stond op verschillende plekken in de school maar er liepen geen lijnen naar ons toe, dus het was een vrij nutteloze avond, maar wel heel gezellig!

Zaterdag
Zaterdagochtend stond ik vroeg op want ik hielp weer mee met het open huis. Deze keer stond ik bij het vak maatschappij en dat was een stuk leuker! Ik heb ontzettend veel vragen gehad en het was erg leuk om iedereen meer te vertellen over mijn school. Ik was wel erg moe omdat ik 3 uur gestaan had. Er was nog een lunch met alle docenten en leerlingen die mee hadden geholpen. Na de lunch ging ik snel naar huis, daar at ik nog een chocoladebroodje en dronk ik een glas met vruchtensap. 

Ik begon aan mijn huiswerk en at daarbij skittles.

's Avonds aten we chinees, ik vind chinees ontzettend lekker maar helaas eten we het maar een paar keer per jaar, ik genoot er dan ook extra van!

Ik keek weer een aflevering Life Unexpected..

Zondag
Ik ging gezellig met Ande naar de stad! Deze trui paste ik bij de Bershka, die sinds kort in Utrecht zit. Ik kocht hem niet omdat ik hem niet mooi vond zitten.

Bij de Newlook paste ik dit kimono achtige ding dat ik ontzettend leuk vond! Ik heb deze ook niet gekocht maar ik ben wel van plan om hem voor de zomer te kopen.

Voor concerten met orkest moeten we altijd in het net zwart en ik wou heel erg graag pumps kopen om onder mijn nette zwarte jurkje te dragen. We liepen even naar de Scapino om te passen, ik had nog nooit op hakken gelopen dus het was even tricky maar ik vond het wel heel erg tof staan!

Bij de Action kocht Ande dit drankje wat ik ontzettend lekker vond. Later appte ze me dat er spinazie in zat, dat had ik helemaal niet geproefd!

Dit was mijn week weer! Deze week word ook weer redelijk druk. Vanmiddag heb ik een kennismakingsgesprek bij een bedrijf waar ik misschien ga werken, aan het eind van de middag heb ik gesprek op school en vanavond ga ik naar de manege. Morgen ga ik met school naar Amsterdam, daar heb ik ontzettend veel zin in! Woensdag ga ik een beetje huiswerk maken en uitrusten, donderdag ga ik na school even langs de vioolbouwer en heb ik vioolles, vrijdagmiddag heb ik orkestrepetitie en van zaterdag op zondag komt Tamara hier logeren, heb ik ook heel erg veel zin in!

Hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten