maandag 16 februari 2015

Kijkje in mijn leven- Amsterdam, logeren & valentijn


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best wel druk, ik had een sollicitatiegesprek, ging naar Amsterdam en logeerde, benieuwd naar de foto's die ik deze week heb gemaakt? Lees dan snel verder!


Maandag
Maandag bleef ik na school met twee vriendinnen om huiswerk te maken. Daarna ging ik naar een sollicitatiegesprek, het gesprek ging erg goed en het werk lijkt me ontzettend leuk. Ik moet alleen nog even kijken of het te combineren valt met school en muziek. Na het sollicitatiegesprek maakte ik nog wat huiswerk en 's avonds had ik een gesprek op school, dat gesprek ging gelukkig ook erg goed.

Dinsdag
Dinsdag ging ik met school naar Amsterdam om het rijksmuseum en het paleis op de dam te bezoeken. Deze foto is gemaakt in het rijksmuseum waar ik met een vriendin op de grond voor een schilderij zat zodat we hem goed konden bekijken. 

Toen we even pauze hielden op de dam begon een vriendin duiven te voeren en binnen de kortste keren hadden we een hele grote groep om ons heen zitten, gezellig! Na de pauze kregen we een ontzettend interessante rondleiding door het paleis op de dam en kregen we nog even tijd om te shoppen, ik kocht niks. 

Daarna weer in de bus terug naar huis, wat was dit een leuke dag!

Mijn moeder had croissantjes gehaald dus at ik er toen ik thuis kwam een terwijl ik gezellig met mijn moeder kletste.

Woensdag
Woensdag was niet zo'n boeiende dag, ik maakte zo ongeveer de hele middag huiswerk en speelde 's avonds viool.

Donderdag
Op donderdag deed ik ongeveer hetzelfde als woensdag: huiswerk maken! 's Avonds keek ik wie is de mol, ik zit nu op Chris. Deze hint kwam ik op twitter tegen en liet mij nog wat meer geloven dat Chris echt de mol is. 

Vrijdag
In de pauze op school hielden mijn vriendinnen en ik een gezellige valentijnslunch! We hadden taart, koekjes en nog veel meer lekker eten, het was super gezellig!

Toen de valentijnscommisie de klas inliep met rozen was ik ervan overtuigd dat ik er geen zou krijgen dus ik werkte rustig door, totdat er ineens een roos voor mij belande. Hij was van Ande, super lief!

Ik had een best wel vermoeiende orkestrepetitie dus ik kroop 's avonds lekker op de bank met blogs. 

En ik deed een potje pim pam pet met mijn moeder!

We hadden heerlijke scones in huis!

Zaterdag
De dag begon met wiskunde

De roos die ik van Ande had gekregen was een dag later alweer dood! Ik had hem al best wel vroeg op de dag gekregen en hij had dus bijna de hele vrijdag zonder water moeten doen, dat had hij helaas niet overleeft.

Ik haalde Tamara van de bus want die kwam een nachtje logeren! We besloten Wii Fit te gaan doen, leuk!

Daarna liepen we even een rondje, ik liet haar onder andere mijn geboortehuis zien.

En we gingen terug naar de ezel waar ik in dit kijkje in mijn leven ook al was! Helaas had hij geen zin om naar ons toe te komen.

's Avonds speelde ik viool voor haar en kletsten we met thee

En we speelden Scrabble! Dat was lang geleden, maar ik vond het heel erg leuk.

Helaas verloor ik dik. Tamara kon in de eerste beurt meteen al haar letters op tafel gooien en dus kreeg ze 65 punten, dat was haast niet meer in te halen dus eindige het spel voor haar met 305 punten en verloor ik dik met een score van 151. 

Zondag
We sliepen uit tot 10:00 en deden nog wat spelletjes, we lunchten met dit lekkere croissantje.

Nadat ik Tamara naar haar bus had gebracht maakte ik nog wat huiswerk.

Je ziet het op deze foto niet super goed, maar ik had weer eens zin om eyeliner op te doen! Dus dat deed ik.

Lekker met het raam open.

Toen ik vorige week zondag met Ande in de stad was kocht ik bij de Action Kitkat met kokosnoot smaak, ik vind ze heel erg lekker!

En dit was mijn week weer! Deze week word ook aardig druk. Vanmiddag ga ik op school oefenen voor een muzieknacht, morgen ga ik een proefdagje draaien op de plek waar ik maandag een sollicitatiegesprek had, woensdag ga ik niet zo veel doen, donderdag ben ik vrij en ga ik naar de vioolbouwer in Baarn, vrijdag ben ik ook vrij en weet ik nog niet ga doen. Daarna is het vakantie! Van zaterdag op zondag ga ik bij Tamara logeren. 

Hoe was jouw week?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen