zaterdag 28 februari 2015

doelen voor Maart

Februari is alweer voorbij en we gaan maart in, op naar de lente! Ook voor februari had ik weer een aantal doelen opgesteld die ik graag wilde halen, vandaag vertel ik aan jullie of dat gelukt is en laat ik jullie mijn doelen voor maart zien, lees snel verder!

Foto's maken
Ik heb deze maand wel meer gefotografeerd dan de maanden hiervoor! Zo maakte ik foto's van de zon en experimenteerde ik met zelfportretten. Het is nog niet zo veel als ik zou willen maar het is zeker beter en daar ben ik heel erg blij mee! Deze kan ik dus afstrepen. 

3x per week een work out doen
Ik heb wel geplankt, maar ook niet meer elke dag. En ik heb deze maand denk ik 2 keer een echte work out gedaan. Deze is dus niet gelukt! Dat vind ik heel erg jammer want ik vind work outs heel erg fijn om te doen en ik merk echt dat ik me er fitter door ga voelen. Hopelijk gaat het volgende maand wat meer in mijn systeem zitten om te gaan sporten!

1 boek uitlezen
En deze is ook niet gelukt! Ik heb wel wat gelezen, maar geen heel boek. Ik merk ook dat ik niet zo veel leuke boeken meer in huis heb. Hoog tijd om weer eens naar de bieb te gaan dus! Ik moet voor literatuur de komende tijd wel twee boeken lezen dus ik word wel verplicht. Dit gaat denk ik wel lukken de komende maand!

Elke dag fruit eten
Ik heb fruit gegeten deze maand, maar elke dag...? Ik eet nu ongeveer 4 keer per week fruit en dat vind ik al heel wat. Ik probeer nu vaker appels mee te nemen naar school en heb laatst ook ontbeten met appels met kaneel. Dat vind ik echt heel erg lekker dus ik kan het best vaker doen vind ik!

En nu mijn doelen voor maart!

spontaan iets gezelligs doen
Ik ben best wel een huismus en vind het heel erg fijn om lekker thuis te zitten met mijn laptop en muziek. Maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg leuk om gezellige dingen met vriendinnen of familie te doen. Aan het begin van het schooljaar ging ik vaak spontaan mee met een vriendin, de laatste tijd doe ik dat veel minder en dat vind ik best wel jammer. Daarom zou ik komende maand tenminste een keer spontaan iets gezellig willen gaan doen. Vaker mag natuurlijk ook!

De plank challenge afmaken
Niet meer 3x per week een workout, maar ik wil in ieder geval wel de plank challenge afmaken. Ik zit nu op dag 20 en moet dus nog 10 dagen voordat ik klaar ben. Dit moet wel gewoon lukken deze maand want ik heb het de afgelopen maanden aardig goed bijgehouden en bijna elke dag geplankt. Hopelijk kan ik daarnaast ook wat meer workouts gaan doen, we will see!

Een baantje vinden
4 mei vertrek ik voor 5 dagen met een vriendin naar Vlieland en daar moet hard voor gespaard worden! Ik heb een tijdje bij de Albert Heijn gewerkt een een proefdag bij een ander bedrijf gehad, maar het was allemaal niets voor mij. Ik heb een erg druk schema in de week en kan dus eigenlijk niet meer dan één dag per week werken. Ik ben nu aan het rondvragen bij winkeltjes in mijn wijk of ze misschien nog iemand nodig hebben en ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt! Anders moet ik even verder kijken, maar ik wil sowieso deze maand weer aan het werk. 

Gezonder eten
4 stuks fruit per week vind ik al best wel goed, maar daarnaast zijn er nog ontzettend veel andere lekkere gezonde dingen. Denk bijvoorbeeld aan rijstewafels of notenrepen, dingen die ik ontzettend lekker vind en ook nog eens heel erg gezond zijn! Ik wil die dingen deze maand meer gaan eten en minder grijpen naar ongezonde dingen. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten