dinsdag 3 februari 2015

Doelen gehaald? +doelen voor februari

De eerst maand van 2015 is voorbij! Ik heb deze maand hard gewerkt aan mijn goede voornemens, maar ook had ik nog doelen die ik probeerde te vervullen. Voor hoever is dit gelukt? Lees snel verder!
Laten we beginnen met mijn doelen voor januari, wat is gelukt?

Praten
Ja, dit is gelukt! Ik vertelde aan het begin van de maand dat ik wat vragen had aan mensen, die heb ik gesteld en daardoor heb ik veel meer zekerheid gekregen over bepaalde dingen, voelt goed! Ook heb ik een aantal hele goede gesprekken gevoerd met vriendinnen die mij weer veel meer helderheid hebben gegeven. Dit doel heb ik echt met vlag en wimpel gehaald!

Meer viool spelen
Op de laatste dag van januari had ik een nieuwjaarsconcert en ik had van te voren erg goed geoefend, gelukkig ging het concert ook heel erg goed! Ook heb ik deze maand weer sowieso 4 keer per week viool gespeeld. Ook dit doel is dus gehaald!

Beter voor mezelf zorgen
Dit blijf ik moeilijk vinden. Ik wil altijd maar door blijven gaan en als mijn lichaam aangeeft dat ik moet stoppen ga ik meestal toch gewoon door. Ik vind wel dat ik deze maand al wat beter naar mijn lichaam heb geluisterd en rust heb genomen als ik dat nodig had. Dit doel is dus een beetje gehaald, maar ik ga hem niet doorschuiven naar volgende maand want hij staat nu al wel heel erg lang op mijn lijstje.

Foto's maken
Dit is het enige doel dat ik totaal niet heb gehaald. Het is er gewoon weer bij ingeschoten! Ik heb gewoon ontzettend weinig tijd en inspiratie. Ik weet niet meer wat ik moet fotograferen en neem de tijd er ook niet voor om iets leuks te bedenken, dit doel ga ik doorschuiven naar volgende maand en als het dan niet lukt parkeer ik het even.

en nu mijn doelen voor februari!

Foto's maken
Dit moet gewoon lukken deze maand en anders parkeer ik het even voor een tijd dat ik meer inspiratie en tijd heb.

3x per week een work out doen
Sinds kort ben ik meer gaan sporten en ik merk dat ik me daardoor een stuk beter voel over mijn eigen lichaam. Ik ben niet dik, maar ik merk dat ik het fijn vind om te sporten en me fitter te voelen. Ik heb verschillende work outs op internet gevonden en doe nu ook de 30 day plank challenge waarbij ik elke dag moet planken. Ik merk dat ik het fijn vind om te sporten en wil het daardoor deze maand proberen 3x per week te doen.

1 boek uitlezen
Ik lees veel te weinig terwijl ik het wel heel erg leuk vind om te doen! Ik heb nog best wel veel boeken thuis liggen die ik wil gaan lezen en de bibliotheek zit ook erg dichtbij. Eerst nog even bedenken welk boek ik wil gaan lezen en dan gewoon elke avond voor het slapengaan even wat lezen, moet lukken toch?

Elke dag fruit eten
Dit word wel een uitdaging, maar ik wil graag in combinatie met het sporten meer fruit gaan eten. Ik vind fruit heel erg lekker maar grijp toch snel naar iets ongezonds terwijl dat soms helemaal niet nodig is. Ik eet nu vooral appels maar ik wil deze maand ook meer verschillende fruitsoorten gaan eten die ik misschien zelfs nog nooit gegeten heb. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten