maandag 5 januari 2015

Kijkje in mijn leven- 2015, treinen & muziek

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was de laatste week van mijn kerstvakantie en ik heb een aantal erg leuke dingen gedaan. Zo ben ik naar de film geweest en was het natuurlijk nieuwjaar, lees snel verder!


Ik ging met twee vriendinnen naar de film 'Gooische Vrouwen 2'. De film was ontzettend saai, er zat geen verhaallijn in en ik kon totaal niet lachen om de grappen die er werden gemaakt. Gelukkig was het wel heel erg gezellig met de vriendinnen waarmee ik ging en heb ik een erg leuke dag gehad.

'S avonds speelde ik nog even viool. Ik ben begonnen met een nieuw stuk en de laatste noot is wel heel erg hoog!

Dinsdag
'S ochtends blogde ik wat. Ik schreef het artikel over mijn 2014.

Daarna ging ik met de trein naar Amsterdam om het nieuwe huis van mijn oom en tante te bewonderen!

Het huis was erg mooi en leuk ingericht, het uitzicht vanuit het zolderraam was ook zeker de moeite waard.

Mijn oom en tante hebben twee honden. Mijn broertje en ik besloten met een van de honden te gaan wandelen omdat de ander heel erg bang voor vuurwerk was. Wat een ontzettend lieve hond was dit en wat vond ik het leuk om met haar te wandelen. Als mijn katten niet zo bang waren geweest voor honden had ik al lang een hond in huis genomen, haha.

Woensdag
Ik ging even met mijn moeder de stad in. We besloten wat te gaan eten bij de bibliotheek, lekkere verse muntthee en worteltaart, yum!

Toen we thuis kwamen maakte ik alle briefjes in mijn memory jar van 2014 open.

Hij zat heel erg vol, wat was het leuk om alles terug te lezen en te bekijken! Ik heb alles in een schriftje geplakt zodat ik alles zo vaak kan terug lezen als ik wil. En nu is de pot weer helemaal leeg voor al mijn herinneringen van 2015!

'S avonds stak ik nog wat vuurwerk af met mijn ouders en broertje in de tuin en ik dronk alcoholvrije Jillz, lekker!

Gelukkig nieuwjaar! Na twaalven ging ik even met mijn ouders naar mijn oom en tante die een paar straten verderop wonen. Ik heb vuurwerkangst en vond het dus niet zo fijn om over straat te lopen, maar ik heb het overleeft! Er was wel een stukje waar erg veel vuurwerk werd afgestoken, daar durfde ik in eerste instantie niet langs maar uiteindelijk heb ik dat ook gedurfd. Het was gezellig bij mijn oom en tante. Alleen wonen ze naast een studentenhuis en de studenten waren flink dronken en gingen niet zo veilig meer met het vuurwerk om wat ik niet zo leuk vond, dus gingen we snel terug om nog wat vuurwerk te kijken in de straat met de buren, ook heel gezellig!

Donderdag
Ik had lekker vrolijke sokken aan van de Primark!

We hadden nog wat oliebollen over van nieuwjaar dus daar heb ik lekker van gegeten :)

Ik keek een aflevering 10 jaar Boer Zoekt Vrouw.

Ondertussen zette ik mijn scheurkalender van de Flow in elkaar.

Klaar!

'S avonds begon mijn favoriete programma weer: Wie is de mol! Ik vond het weer een erg goede aflevering en ben meteen weddenschappen aangegaan met vriendinnen. Mijn mol is nu Evelien!

Vrijdag
Mijn wekker ging vroeg en om half 10 zat ik in de trein naar Eindhoven, ik ging Sara meeten!

Ik las de hele weg, lekker!

We liepen de Jamin binnen en zagen deze hele grote doos nerds, wow!

Ook zagen we deze mega slang van snoep die maar liefst €130 koste!

Gezellig!

We moesten nog even op de trein wachten dus we besloten even de fotohokjes uit te proberen, ik vind de foto's erg leuk geworden en ik heb echt een hele gezellige dag gehad! Ik zie Sara ongeveer 2 keer per jaar omdat we erg ver weg van elkaar wonen, we schrijven wel erg veel en dat is altijd super leuk. 

'S avonds ging ik met mijn ouders en broertje naar het China Light Festival in de Botanische tuinen. Het was erg druk maar erg mooi, een uitgebreider artikel kan je hier vinden.

Zaterdag
De dag begon met een Engels eindexamen, mijn toetsweek begint bijna dus ik ben flink aan het oefenen.

Mijn ouders besloten spontaan om de woonkamer te veranderen, ik vind het leuk!

Sara had vrijdag heel erg lief Jawbreakers voor me mee genomen, wie kent deze nog? Deze at ik vroeger altijd maar toen ik mijn beugel kreeg mocht ik ze niet meer eten, ik vind ze nog steeds lekker!

Zondag
 Ik leerde muziektheorie want mijn toetsweek begint met een muziektoets. Het was erg veel tekenen en dat wou niet echt lukken, maar ik vond het ook weer leuk om nieuwe dingen te leren over muziek. 
Mijn scheurkalender hangt!

Ik ben ooit begonnen met een plakboek met allerlei dingen die ik heb meegemaakt, ik liep bijna een jaar achter dus ik besloot er weer eens wat aan te doen. 

En dit was mijn week weer! Vandaag heb ik studiedag dus mijn vakantie is een dagje langer, ik moet wel veel leren dus het voelt niet echt meer als vakantie. Morgen begint school weer en ga ik misschien na school nog wat huiswerk maken met een vriendin, woensdag ga ik ook leren en voor de rest niet zo veel doen. Donderdag heb ik vioolles en voor de rest ga ik ook leren, vrijdag heb ik weer orkestrepetitie voor het eerst sinds ongeveer een maand en het hele weekend bestaat uit leren, leren, leren want volgende week begint mijn toetsweek!

Hoe was jouw week?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen