maandag 12 januari 2015

Kijkje in mijn leven- vakanties, leren & pruiken.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best wel druk, ik leerde voor mijn toetsweek, deed auditie voor een muzieknacht bij mij op school en plande een vakantie, lees snel verder!
Maandag

Maandag had ik studiedag en was ik dus lekker de hele dag thuis. Ik heb het grootste deel van de dag geleerd en  ging 's avonds naar de manege waar het super gezellig was. Ook boekte ik een vakantie naar Vlieland met een vriendin in de meivakantie! Dit is de eerste keer dat ik zonder ouders op vakantie ga, we gaan een midweek en ik heb er super veel zin in!

Dinsdag
Mijn broertje keken een beetje op google maps rond in de buurt van de plek waar wij op vakantie gaan, en toen kwam ik dit tegen, hoe mooi! In dat dorpje in de verte verblijven wij.

Woensdag

Gezelligheid met Ande tijdens rekenen :)

Ik keek weer eens een aflevering Life Unexpected, was lang geleden maar ik blijf van die serie houden!

Donderdag

Voor CKV moesten we iets met stencil art doen. Je snijd dan uit papier een soort sjabloon wat je met graffiti bespuit waardoor je zoiets als dit krijgt. We moesten er een boodschap in doen en wij hadden gekozen voor de schildpadden. De schildpadden worden met uitsterven bedreigt en hun schild word verkocht, vandaar het 'for sale' op het schild.

's Avonds ging ik (voor mijn doen) vroeg slapen, ik was moe!

Vrijdag
Vrijdagmiddag deed ik na school auditie voor een muziekavond bij mij op school, de auditie ging erg goed! We weten nog niet of we door zijn. Daarna haastte ik me naar huis en ging snel door naar de orkestrepetitie die ook goed ging en erg gezellig was, 's avonds aten we heel erg lekkere paste met aubergine!

Na het eten keek ik weer een aflevering Life Unexpected.

Daarna verhuisde ik naar het bed van mijn ouders omdat het daar lekker warm was, daar las ik blogs. Speijkje kwam ook gezellig bij me zitten.

Wat was het gezellig! Speijkje is al 17 jaar en we verwachten dan ook dat ze niet lang meer zal leven aangezien ze de laatste tijd erg moeilijk adem haalt, daarom was het weer extra leuk om weer even met haar te knuffelen. 

Zaterdag
Mooie quote op de Flow scheurkalender!

Ik plande alles wat ik moest leren dit weekend in.

Het was heel erg grijs buiten, dat vond ik niet zo erg want ik zat toch het hele weekend binnen.


Ik begon om 10:15 met leren en was om 16:16 pas weer klaar. Ik had tussendoor een pauze van een half uur gehad en voor de rest was ik aan één stuk doorgegaan.

Mijn kamer was een grote rommel nadat ik klaar was. Overal lagen boeken, schriften, samenvattingen, pennen en nog veel meer. Eerst dus maar even opruimen!

's Avonds vierde we de verjaardag van mijn vader die donderdag jarig was. We hadden voor de grap een pruik voor hem gekocht omdat we hem zo kaal vonden, haha!

Lekkere pizza met paprika als avondeten!

Na het eten ging ik met mijn broertje wiien, we besloten het wii balance bord weer eens uit de kast te pakken en wii fit plus te gaan spelen, leuk!

Nadat mijn broertje er geen zin meer in had ging ik nog even in mijn eentje door. Ik deed onder andere wat work outs, super leuk!

Daarna kroop ik op de bank met een dekentje en blogs.

Zondag
Ik heb heel erg lang geleden een keer deze draadloze muis gekocht die ik heel fijn vond werken, maar ik was het USB-stickje kwijt geraakt, die vond ik weer terug dus nu kan ik de muis weer gebruiken!

Ik leerde wiskunde, maar snapte er niet echt veel van. 

Ik leerde tot ongeveer half 4 en heb daarna nog een beetje rustig aan gekeken. 's Avonds heb ik boer zoekt vrouw gekeken en ben ik vroeg naar bed gegaan.

Vandaag begint mijn toetsweek! Ik begin de dag met een 2 1/2 uur durende Engels leestoets, de langste toets die ik ooit heb gehad. Daarna heb ik maatschappijleer en muziek. Morgen kan ik uitslapen en heb ik om 11:30 wiskunde, woensdag heb ik Nederlands en geschiedenis, donderdag ben ik vrij en vrijdag heb ik weer een 2 1/2 uur durende Frans toets. Zaterdag ben ik uitgenodigd voor de verjaardag van iemand uit de groep waarmee ik altijd pauze hou, ik weet nog niet of ik daar naartoe ga omdat ik even wil kijken hoe moe ik ben na de deze week, aangezien zoveel toetsen mij meestal wel slopen.

Hoe was jouw week?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen