maandag 19 januari 2015

Kijkje in mijn leven- toetsweek 2


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week had ik toetsweek en heb ik dus zo ongeveer elke dag geleerd, ik heb wel lekker veel foto's gemaakt, lees snel verder!

Maandag
Ik begon de dag met een 2 1/2 uur durende Engels toets, die ging gelukkig erg goed, daarna had ik maatschappijleer en muziek. Onze muziekklas bestaat maar uit 10 mensen en dus zaten er aan het eind van de dag nog maar 10 mensen op school. De rest van de school was om kwart voor 1 al uit.

Nadat ik thuis kwam van mijn toetsen dronk ik een lekker kopje warme chocolademelk.

Daarna begon ik met het leren voor wiskunde, want dat had ik de volgende dag!

Ik startte mijn laptop op om even iets naar iemand te versturen maar hij deed weer erg gek en ging ineens al mijn bestanden controleren.

's Avonds nog even met een boek op de bank.

Dinsdag
Nog even wiskunde doornemen!

Wiskunde ging ontzettend slecht, ik had heel erg goed geleerd maar snapte er ineens helemaal niks meer van en heb dus op sommige plekken maar wat ingevuld. Hij ging bij iedereen erg slecht, dus dat is dan weer een meevaller. Na de toets ging ik met een vriendin naar de bieb om daar lekker rustig te kunnen leren.

We zaten op een erg fijne, rustige plek. In de bieb is ook een plek waar je wat drinken en eten kan halen. Wij besloten om een lekkere warme chocolademelk te gaan halen. Yum!
's Avonds kreeg ik mijn cijfer voor de toets van Engels van maandag terug, ik had een 8,4! Super blij mee!



De Flow kwam! 's Avonds nog even lekker lezen.

Mijn vriendin had meringues gemaakt en ik had er nog een over, die at ik dus lekker.

Woensdag
Woensdag had ik een Nederlands schrijftoets en geschiedenis. Nederlands ging erg goed, maar geschiedenis wat minder, terwijl ik ontzettend goed geleerd had! Daar was ik niet zo blij mee. 
Ik had een beker met ijsthee op de rand van mijn bed gezet maar door een of andere sukkelige actie viel hij ineens om, op mijn bed. Mijn hele bed was nat en de vloer er om heen ook, lekker handig weer.

Masterchef!

Lekker met een dik dekbed over mij heen series kijken.

Donderdag

 Donderdag had ik geen toetsen en was ik lekker een dagje thuis, uitslapen!
Ik moest wel nog Frans leren voor vrijdag maar had totaal geen zin. Dus het grootste deel van de tijd dat ik zei dat ik aan het leren was was ik muziek aan het downloaden en andere nutteloze dingen aan het doen. Uiteindelijk heb ik nog wel wat teksten afgekregen.


Ik luisterde weer eens naar Chef'special, wat hou ik toch van die band en die muziek! Ik ken ze nu al zo ongeveer 2 jaar, en ook toen ze nog heel erg klein waren. Ze worden nu steeds groter en hun optredens zijn niet meer zo gezellig klein als vroeger, dat vind ik echt heel erg jammer want daardoor vind ik het nu een stuk minder leuk om naar hun optredens te gaan. Natuurlijk gun ik het ze wel, maar ik vind het wel jammer. 

Ik moest nog een portret tekenen voor kunst, na een uurtje tekenen had ik het oog af!

Wie is de mol!

Vrijdag
Vrijdag begon ik de dag met een Frans leestoets die beter ging dan verwacht! Daarna bleef ik nog even gezellig met wat vriendinnen op school kletsen. Toen ik thuis kwam maakte ik een lekkere lunch voor mezelf met geroosterd brood met hagelslag en vitaminewater. 

Van vrijdag had ik nog veel meer foto's, maar op de een of andere gekke manier ben ik die kwijt geraakt. Ik keek de laatste aflevering van mijn favoriete serie: Life Unexpected en vond het einde eerlijk gezegd wat slap, maargoed. Ook had ik orkestrepetitie. 
's Avonds kreeg ik mijn cijfer voor de muziektoets van maandag terug, ik had een 9,2! Ergens had ik ook wel gehoopt op een cijfer boven de 9, aangezien ik het grootste deel van de theorie al kende.


Zaterdag
De toetsweek was dan wel voorbij, maar ik moest nog steeds flink aan de bak. Volgende week heb ik nog een toets voor kunstgeschiedenis en een presentatie, de week daarna heb ik ook nog een aantal belangrijke deadlines. Tussendoor ging ik even naar de stad om wat dingetjes te kopen. Onder andere dit telefoonhoesje! Ik heb mijn iphone 5C sinds oktober maar had nog steeds geen goed hoesje. Deze was maar 2,50 bij de Xenos en had eigenlijk konijnenoren, maar die heb ik er afgeknipt want die vond ik lelijk.

'S avonds aten we lekker makkelijk. Toastjes met kruidenboter, salade en italiaans brood, yum!

Zondag
Lekker vrolijke sokken van de Hema!

Deze week word gelukkig wat rustiger dan vorige week! Vanmiddag heb ik een onderzoek op school en daarna ga ik met wat mensen oefenen voor onze presentatie. Morgen heb ik die presentatie en woensdag heb ik nog een toets. Voor de rest van de week weet ik nog niet echt wat ik ga doen, in ieder geval lekker uitrusten!

Hoe was jouw week?












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen