donderdag 1 januari 2015

Hallo 2015!

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik hoop dat jullie een goede, gezellige en fijne jaarwisseling hebben gehad. Mijn jaarwisseling verliep prima, ik ben zelfs nog over straat geweest met mijn angst voor vuurwerk. Ik vond het doodeng en wou eigenlijk meteen weer omkeren en terug naar huis lopen maar ik heb het niet gedaan, er was wel een stukje waar erg veel vuurwerk werd afgestoken en waar ik niet langs durfde maar uiteindelijk heb ik dat ook aangedurfd. Ik ben even bij mijn oom en tante geweest maar het was daar niet echt leuk omdat er heel veel vuurwerk met harde knallen werd afgestoken, iets waar ik echt totaal niet tegen kan. Ze wonen naast een studentenhuis en alle studenten waren flink dronken, veilig met het vuurwerk werd er dus ook niet echt omgegaan. We zijn dus maar weer snel naar huis gegaan om daar nog even naar het vuurwerk te kijken met de buren uit de straat. 

'S middags en aan het begin van de avond hebben mijn ouders, mijn broertje en ik wat vuurwerk wat we van vorig jaar over hadden in de tuin afgestoken. We zijn niet van het grote vuurwerk met veel knallen, wij zijn meer van de fonteintjes en tolletjes. Ik heb wat foto's gemaakt van het vuurwerk die ik vandaag graag met jullie wil delen.






We staken babypijltjes af uit een potje aan die iemand in zijn hand hield. Doordat het donker was had mijn camera een hele lange sluitertijd waardoor je dit effect kreeg.



We hebben een boomhut in onze tuin die op een balk steunt. Op die balk hadden we een tolletje aangestoken die er meteen weer van af tolde, vandaar die groene streep in beeld, ik vond de foto toch wel wat hebben. 



2 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar! Dat 2015 minstens net zo mooi mag worden als 2014 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Femke! Hetzelfde voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen