maandag 26 januari 2015

Een kijkje in mijn leven- ongezond eten, skypen & studies.


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was niet super bijzonder. Ik was vooral erg aan het uitrusten omdat ik toch wel erg moe was van mijn toetsweek. Ook maakte ik nog wat opdrachten af omdat ik ook deze week nog een aantal deadlines heb, lees snel verder!


Maandag

Maandagmiddag na school had ik een onderzoek met het hele leerjaar over hoe gezond wij leven. Daarna bleef ik nog even op school met wat mensen om aan een opdracht te werken. 's Avonds ging ik weer naar de manege.

Dinsdag
Ik leerde kunstgeschiedenis, want daar had ik op woensdag een toets van.

Lekker met wat chips op de bank.

Woensdag
Ik kwam eerder naar huis vanaf school want ik voelde me niet lekker, thuis werkte ik nog een beetje aan school en ik keek een aantal afleveringen van Achter gesloten deuren.

Daarna probeerde ik te skypen met wat mensen van school omdat we aan een opdracht moesten werken, maar dat wou niet helemaal lukken.

's Avonds aten we lekker frietjes!

Donderdag
Donderdagmiddag ging ik met school naar een studievoorlichting. Er waren heel erg veel verschillende studies en je kon van te voren kiezen van welke studie je een voorlichting wou. Ik ging naar de voorlichtingen van de Fotoacademie, een school voor journalistiek en het conservatorium. De fotoacademie en journalistiek vond ik niet zo leuk, bij de fotoacademie was een vrouw die ontzettend aan het opscheppen was hoe goed de fotoacademie was, ook praatte ze heel erg kleinerend tegen ons. Zo van 'jullie weten vast nog niet hoe een camera werkt etc.' De voorlichting over journalistiek vond ik erg leuk gegeven, maar ik denk dat die studie mij gewoon niet zo heel erg ligt. Ik had me erg verheugt op de voolichting over het conservatorium maar toen ik voor dat lokaal stond kwam er niemand. We hebben met een groepje 10 minuten staan wachten en toen is iemand gaan vragen of het wel doorging. Er was een NS-storing en degene die de voorlichting kwam geven kon dus helaas niet komen. Dat vond ik heel erg jammer, want dit was de voorlichting waarvoor ik was gekomen en nu ging die niet door. 

Ik kocht heel erg lekkere chocola.

En 's avonds keek ik natuurlijk weer naar Wie is de mol. Ik weet niet zo goed meer wie mijn mol op dit moment is, ik vind iedereen eigenlijk wel verdacht, haha.

Vrijdag
Op vrijdag heb ik geen foto's gemaakt. Het was dan ook niet zo'n boeiende dag. 's Middags had ik presentaties op school, de presentaties gingen best goed maar daarna ontstond er erg veel discussie in ons groepje wat wat minder was. Daarna had ik orkestrepetitie en 's avonds heb ik lekker rustig aan gedaan.


Zaterdag
Ik sliep lekker uit en toen ik het gordijn open deed zag ik dit, sneeuw!

Ik ontbeet met een leuke vlog van Ik vrouw van jou.
Ik kreeg mijn schoolfoto's binnen en heb er expres geen foto van gemaakt want ik vind ze helemaal niet goed gelukt.


Toen ik weer boven kwam was alle sneeuw alweer van mijn raam gesmolten.

Ik werkte erg lang aan een Engels opdracht waar ik vandaag een deadline van heb.

Ook deed ik nog wiskunde en maatschappijwetenschappen.

Nadat ik klaar was met mijn huiswerk was het 16:00 en ik besloot te gaan lunchen.

Ik gaf mijn fietssleutels een kleurtje met nagellak, dat vind ik er altijd zo leuk uitzien!

Zondag
We deden weer een poging om te gaan skypen en deze keer lukte het! 

Deze week word ietsje drukker dan vorige week. Vanmiddag ga ik huiswerk maken en vanavond ga ik weer naar de manege. Morgenmiddag ga ik een beetje uitrusten en ook huiswerk maken, woensdag doe ik precies hetzelfde als dinsdag, donderdag heb ik vioolles, vrijdag heb ik weer orkestrepetitie en zaterdagavond heb ik een nieuwjaarsconcert van viool, op zondag weet ik nog niet wat ik ga doen. 

Hoe was jouw week? 






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen