vrijdag 2 januari 2015

Doelen voor januari

December is alweer voorbij! Dus is het weer tijd voor mijn doelen voor januari, ook ga ik jullie vertellen hoe het met mijn doelen voor december zit, heb ik ze gehaald of niet? En wat wil ik deze maand allemaal gaan bereiken? Lees snel verder!
Beter voor mezelf zorgen
Dit is niet helemaal gelukt. Ik heb best wel veel gewerkt deze maand en heb het echt druk gehad. Ik voelde me constant erg moe en kon 's avonds niet lang wakker blijven, maar toch bleef ik elke avond tot laat op en was ik hele weekenden weg. Het is altijd druk voor de kerstvakantie maar ik had op sommige punten wel wat beter naar mezelf kunnen luisteren en mezelf rust moeten gunnen als ik dat nodig had. Gelukkig word januari weer wat rustiger dus misschien dat het dan wel lukt!

Foto's maken
Dit lukt al iets beter, maar ik vind nog steeds dat ik veeeel te weinig foto's maak. Ik heb foto's gemaakt met kerst en oud & nieuw maar daar is het dan ook wel bij gebleven. Ik vind het echt heel jammer dat ik geen foto's meer maak want ik wil ook graag oefenen en beter worden! Ik moet maar snel eens beginnen aan het uitwerken van mijn ideeën voor fotoseries of iemand vinden om foto's van te maken, hopelijk kan ik jullie deze maand weer wat foto's laten zien!

1 boek uitlezen
Jaaaa deze is gelukt! Ik was al een tijdje bezig in Komt een vrouw bij de dokter van Kluun en deze maand heb ik hem uitgelezen. Ik heb ontzettend hard gehuild bij het einde, voor de rest vond ik het boek wel een beetje tegenvallen. 


Iets gezelligs doen met vriendinnen
Dit is zeker weten geslaagd! Ik ben naar een concert geweest, had een verjaardag, ben bij een vriendin wezen en ben naar de stad geweest. Dit was een ontzettend gezellige maand met vriendinnen en ik wil zeker nog wel meer van zulke gezellig maanden met lieve vriendinnen en gezellig dingen!

En nu mijn doelen voor januari! Wat wil ik deze maand bereiken?
Praten
Ik loop al een tijdje rond met een aantal vragen aan mensen, dingen die ik wil bespreken of andere dingen. Maar op de een of andere manier heb ik nog niks met de mensen voor wie die vragen zijn besproken. Geen idee hoe dat komt maar ik wil die dingen wel heel erg graag bespreken en ik vind dat dat deze maand moet. Het is nu 2015 dus dan kan ik het jaar met een schone lei beginnen door alles maar meteen aan iedereen te vertellen.

Meer viool spelen
Wat vind ik viool spelen toch leuk, maar ik vind dat ik het écht te weinig doe. Vorige maand was het erg druk waardoor het viool spelen er een beetje bij ingeschoten is. Maar deze maand wil ik het weer gaan oppakken, ook omdat ik aan het eind van deze maand een nieuwjaarsconcert heb en mijn vriendinnen ook nog een concertje te goed hebben. Ik wil ook hard aan de slag met mijn techniek, aangezien dat het punt is waar ik nog het meest van kan leren op dit moment. 

Beter voor mezelf zorgen
Dit moet deze maand lukken!

Foto's maken
Ik heb hem er toch nog maar even bij gezet. Ik wil deze maand echt aan de slag met mijn ideeën voor fotoseries en ik hoop dat ik nog iemand kan vinden die voor mij op de foto wil. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten