vrijdag 26 december 2014

Mijn verjaardagskadootjes.

Het is alweer een maand geleden dat ik jarig was maar ik wou toch nog even mijn verjaardagskadootjes met jullie delen. Ik heb ontzettend leuke dingen gekregen en ben met alles stuk voor stuk super blij. Lees snel verder!


Als eerste begin ik met de kadootjes die ik van mijn ouders en broertje kreeg.

Mijn verjaardag begon met dit kaarsje, wat ik bij het ontbijt moest aansteken om zo de dag te 'openen'.

Bij dat kaarsje kreeg ik heerlijk ruikende waxinelichtjes.


Ook kreeg ik van mijn ouders een abonnement op de Flow. Ik vond de Flow al heel erg lang een ontzettend leuk tijdschrift en had mijn abonnement op het tijdschrift wat ik hiervoor had opgezegd. Ik ben echt heel erg blij met dit kado want ik vind het super fijn om 's avonds lekker te relaxen op de bank met de Flow. Ook is hij lekker dik dus kan ik er lekker lang mee doen.

Ik kreeg ook de CD van Dotan. Ik had hun nieuwste album '7 layers' al via spotify geluisterd maar vond het toch ook wel leuk om een CD van ze te hebben. Ik vind hun muziek ontzettend goed en fijn om naar te luisteren dus hier ben ik ook erg blij mee!

Dit boekje had ik ook gevraagd. Een vriendin van mij heeft hem ook en ik had hem al meerdere keren op internet voorbij zien komen. In dit boekje staan (zoals de titel al zegt) ontzettend veel (kleine) dingen waar je blij mee kan zijn. Het is allemaal in het Engels en het is erg leuk om te lezen. Ik vind dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te krijgen en ook om te lezen. En dit boekje is natuurlijk ook heel erg goed om mijn Engels mee te verbeteren, want dat is ook wel nodig!


Mijn moeder is ZZP'er en op een markt met andere ZZP'ers kwam ze een zeefdrukker tegen die van zijn oefendrukken schetsboekjes maakt, al die schetsboekjes zijn dus helemaal uniek. Ze besloot zo'n schetsboekje voor me te kopen omdat ik ontzettend graag teken. Ik vind hem ontzettend mooi en ik 
ben er erg blij mee!
Ik hou ontzettend veel van gevulde speculaas en dat weten mijn ouders dus kochten ze dit grote blok. Yum!

'S middags kwam er een vriendin van mijn moeder langs waarvan ik dit boek kreeg. Het zijn drie delen van een serie boeken over een vakantiehuisje op Vlieland. Ik had het eerste deel al gelezen en was daar ontzettend enthousiast over. Ik vind het ook ontzettend leuk dat ik nu alle drie de delen in één boek heb en ze zo vaak kan lezen als ik wil.
Van mijn oma kreeg ik deze ontzettend toffe beker/mok. Ik had deze al ontzettend vaak op internet voorbij zien komen en elke keer wou ik hem ontzettend graag hebben. Nu heb ik hem en daar ben ik ontzettend blij mee! Je drinkt dus als het ware uit een cameralens die ik nog best wel echt vind lijken en dat vind ik echt heel erg leuk!
Ook kreeg ik een Douglas kadobon. Het klinkt misschien raar maar ik was nog nooit in de Douglas geweest, dus nam ik een vriendin mee die er al vaker was geweest en zocht ik wat leuks uit. Ik koos voor deze bodybutters die echt goddelijk ruiken. Ik vind bodybutters altijd heel erg fijn maar alles was een beetje op dus kon ik mooi even wat nieuws kopen.

Ook ging ik voor deze bijzondere lippenbalsem met bloemetjes er in. Op de verpakking stond dat hij naar appels smaakte maar dat heb ik tot nu toe nog niet geproefd. Hij is wel ontzettend fijn en maakt je lippen ontzettend zacht!

Als laatste ging ik voor deze douchegel met lavendelgeur. Ik vond de verpakking erg mooi en vind lavendelgeur ontzettend lekker en ook erg fijn voor het slapen gaan.


Van mijn vriendinnen kreeg ik deze USB-stick. Dit is het hondje uit Jip en Janneke en ik vind hem heel erg schattig. Ik heb vroeger ontzettend veel Jip en Janneke verhalen voorgelezen gekregen en ik vind de tekeningen nog steeds heel erg leuk. En een USB-stick komt ontzettend goed van pas. Vooral omdat ik nu twee laptops heb omdat de een het een beetje begeven heeft. Zo kan ik bestanden makkelijke overzetten van de ene naar de andere laptop!
Ook kreeg ik deze bluetooth speaker. Ik had wel een speakertje maar die was erg groot en onhandig om mee te nemen. Deze is heel erg klein en ziet er ook nog eens erg mooi uit. Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe het werkt met de bluetooth maar je kan hem gelukkig ook gewoon met een draadje aan je telefoon aansluiten waardoor je zonder bluetooth ook muziek kan luisteren.

Ik ben een ontzettende fan van notitieboekjes en heb er al ontzettend veel. Dus toen mijn vriendin vroeg wat ik voor mijn verjaardag wou was het eerste wat ik zei "notitieboekjes!" nou, zo gezegd zo gedaan dus kreeg ik deze ontzettend schattige, kleine notitieboekjes. Ik had dit formaat nog niet dus deze kan ik leuk toevoegen aan mijn collectie.
Toen ik ooit met mijn vriendinnen in de Hema bij de blijmakers stond zag ik ontzettend leuke mokken met print. Deze was er één van en mijn vriendinnen besloten deze voor mijn verjaardag te geven. Ik vind het printje echt ontzettend leuk en vind het vooral ook leuk dat het oor lekker groot is en oranje is. Hij is ook lekker groot dus er kan lekker veel thee in, hier heb ik al ontzettend veel uit gedronken!
Bij de mok kreeg ik dit ontzettend leuke waterlelie thee-ei. Ik wou al erg lang een leuk thee-ei en deze vind ik echt geweldig! Als je hem in je thee legt lijkt het dus alsof er een waterlelie op je thee drijft. Hij is wel een beetje groot dus met drinken is het soms wat onhandig, maar hier ben ik ook erg blij mee want zo hoef ik niet alleen maar theezakjes te gebruiken!

Ook heel bijpassend zijn deze doosjes thee die ik erbij kreeg. De een is groene thee met granaatappel en de ander iets met perzik. Ik heb de groene thee al geproefd en die is ontzettend lekker. Met deze ben ik ook ontzettend blij mee want zo kan ik lekkere thee in mijn thee-ei doen!

Ik ben met alles wat ik heb gekregen stuk voor stuk ontzettend blij en ik vind het toch altijd weer heel erg knap hoe iedereen wat kan bedenken om mij te geven aangezien ik alles al heb en zelf nooit weet wat ik moet vragen. Zo zie je maar weer hoe goed iedereen mij weer kent.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten