donderdag 4 december 2014

Mijn 16e verjaardag

Vorige week woensdag ben ik 16 jaar geworden, de dag zelf was ontzettend gezellig met wat familie en kennissen en zaterdag heb ik het met een aantal vriendinnen gevierd, dat was ook ontzettend gezellig! Vandaag deel ik wat foto's van deze leuke dagen, lees snel verder!
Woensdag 26 november
'S ochtends bij het ontbijt moest ik een kaarsje aansteken, om de dag als het ware te 'openen'

Ik stond mega groot op het bord op school en kreeg ook allemaal felicitaties van iedereen.


Na school was er een vriendin van mijn ouders. Taart & thee, ik kreeg de kaarsjes bijna in één keer uit!

Nadat zij weg was kwamen mijn oma, een andere vriendin van mijn ouders en mijn neef. Zij bleven ook eten wat echt ontzettend gezellig was! Ik heb van hun ook heel erg leuke dingen gekregen, maar daar meer over in een ander artikel. 

Zaterdag 29 november
Ik vierde mijn verjaardag met vriendinnen. 
Mijn twee beste vriendinnetjes kwamen en samen gingen we richting het bos om een stukje te wandelen en foto's te maken. Het was echt heeeel erg lekker weer!



Dit vind ik een lieve foto ♥

Na het wandelen waren we helemaal koud en gingen we nog een lekkere kop thee drinken in het theehuis. Ik had kruidenthee met cheesecake wat echt ontzettend lekker was. We hebben ontzettend lang in het theehuis gezeten, gekletst & gelachen. Ik ging de laatste jaren eigenlijk nooit meer echt ergens heen met vriendinnen maar dit was toch wel heel erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

Toen we thuis waren kwam er nog een ander vriendinnetje waarmee we gingen eten en gezellige dingen mee gedaan hebben.


Ik heb echt een heel erg leuke verjaardag gehad! Ik bleef me verbazen over alle felicitaties die ik binnen kreeg op social media en heb een ontzettend gezellige dag gehad met mijn familie en andere mensen die mij dierbaar zijn. Ook mijn vriendinnen op school hebben er voor gezorgd dat mijn verjaardag super leuk was. Ook het vieren samen met mijn vriendinnen was super gezellig, we hebben heel erg veel gelachen en ik voelde me helemaal jarig. 

Of ik nog iets wil bereiken dit levensjaar? Ik zou wel wat minder onzeker willen worden, maar dat zeg ik volgens mij al jaren. Ook wil ik genieten van alles wat er op mijn pad komt en er gewoon een heel erg leuk jaar van maken met alle lieve vriendinnen, familie en alle andere mensen om me heen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten