maandag 15 december 2014

Kijkje in mijn leven- super leuk weekend

Dit kijkje in mijn leven is best wel kort en bevat weinig foto's omdat hij vanaf woensdag loopt. Dit weekend was wel super leuk. Ik had de verjaardag van een goede vriendin van mij en dat was heel erg gezellig, lees snel verder!


Donderdag

Donderdag was niet zo'n bijzondere dag. Ik maakte vooral heel erg veel huiswerk omdat mijn tweede toetsweek steeds dichterbij komt en ik achterliep met wat opdrachten.

Vrijdag
Vrijdag ging ik na school met een vriendin de stad in om kadootjes te kopen. We hebben ook nog even in Hoog Catharijne gezeten, het was ontzettend gezellig!

Zaterdag
Lunch! Twee geroosterde broodjes met pindakaas en een glas perensap. Daarna pakte ik snel mijn spullen en ging ik naar het Jaarbeursplein om naar de verjaardag van mijn vriendin te gaan.

Ik had een beetje haast want ik was te laat weg gegaan.  Toen ik po het Jaarbeursplein kwam appte de vriendin waarmee ik zou reizen dat ze wat later kwam. Dus zat ik een half uur op het Jaarbeursplein en had k gehaast voor niks. 

Er was werk aan het spoor waardoor we eerst een half uur met de bus moesten en daarna drie minuten met de trein.

Na de reis kwamen we aan bij verjaardag van mijn vriendin, we hebben wat gekletst en vertrokken daarna weer terug naar Utrecht om uit eten te gaan.

We gingen eten bij La Grotta, een ontzettend lekker Italiaans restaurant. Als voorgerecht had ik brood met kruidenboter en mijn hoofdgerecht was deze overheerlijke pasta met zalm en roomsaus. Het was heel erg gezellig en we hebben lekker gegeten!

We probeerden nog wat leuke foto's te maken in het donker maar de meste mislukte, deze vind ik wel leuk!

Daarna gingen we terug naar Houten, we hebben nog wat gezellige dingen gedaan en daarna bleven we slapen.

Zondag
Ik ging aardig op tijd weer weg, thuis maakte ik aardig wat huiswerk waaronder maatschappijleer, geschiedenis, Frans & wiskunde.

Dit was een erg kort kijkje in mijn leven maar ik heb een super leuke week gehad. De verjaardag was echt super gezellig en ik blijf met een lach terugkijken op de foto's die we gemaakt hebben. Wat hou ik er toch van om leuke dingen met vriendinnen te doen!

Deze week word ook nog druk, de laatste week voor de kerstvakantie! Vanmiddag ga ik huiswerk maken en vanavond weer naar de manege, morgenmiddag weet ik nog niet wat ik ga doen, ik ga 's avonds werken, woensdag ga ik spelen op een kerstborrel met twee meisjes uit mijn orkest, donderdag weet ik ook nog niet wat ik ga doen, vrijdag heb ik kerstviering op school en daarna is het kerstvakantie! Zaterdag moet ik werken en voor de rest weet ik nog niet wat ik ga doen dit weekend.

Hoe was jouw week?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten