maandag 1 december 2014

Kijkje in mijn leven- Jarig, thee & schattigheid

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was erg druk, ik was jarig, werkte voor het eerst en deed erg veel leuke dingen. Lees snel verder!


Maandag
Maandag was ik blij

Ik leerde ontzettend goed Frans

Mooie lucht!

Na het leren keek ik de film 'Remenber Sunday'. Hij gaat over een man met heel erg geheugenverlies waardoor hij elke dag alle mensen om hem heen opnieuw moet leren kennen, dan loopt hij een meisje tegen het lijf waar hij verliefd op word maar die niet weet van zijn geheugenverlies. Heel erg mooie film.

Scrambled eggs!

'S avonds at ik alleen, dus maakte ik een lekkere salade voor mezelf.

Dinsdag
Ik maakte cupcakes om op school uit te delen voor mijn verjaardag, ze zien er heel vies uit op de foto maar ze smaakte best lekker. Mijn moeder en ik hadden alleen de vormpjes veel te vol gedaan waardoor alles overstroomde, lekker handig! Het waren oreo cheesecake cupcakes.

Daarna ging ik voor het eerst werken bij de Albert Heijn, ik vond het best leuk!
'S avonds nog even lezen in bed, ik lees nu het boek 'Komt een vrouw bij de dokter', goed boek!



Woensdag
Woensdag was ik jarig! Ik werd 's ochtends wakker gezongen door mijn ouders en kreeg bij het ontbijt dit kaarsje waarmee ik de dag moest 'aansteken'. Over mijn verjaardag komt nog een apart artikel met foto's.

Achter deze foto zit wel een leuk verhaal. Wij hebben in de gang op school een televisiescherm hangen waar elke dag de jarigen, de mensen die corvee hebben, aanbiedingen uit de kantine enzovoort op komen te staan. Toen ik 's ochtends de school in kwam lopen zag ik mijn naam niet op het bord staan. Tijdens de les ging ik met een vriendin naar de conciƫrges, mijn vriendin deed alsof ze heel erg boos was en eiste dag mijn naam in koeienletters op het bord kwam, nou dat hebben ze gedaan hoor!

Lodewijk voor gek zetten blijft leuk.

Donderdag
Donderdag was het precies een jaar geleden dat ik mijn haar doneerde aan stichting Haarwens, wat zag ik er anders uit toen!

En wat was het lang!

Deze foto kon ik jullie niet onthouden. Ik zag deze foto op twitter voorbij komen en vond dit zo ontzettend schattig! Donald Duck die achter eendjes aanloopt!

Bij kunst zijn we nu aan het drukken, je moet dan uit linoleum iets gutsen en dat dan op papier drukken. Dit is die van mij!

Vrijdag
Vrijdagavond had ik repetitie met twee meisjes. Het ging niet zo goed omdat we maar een half uur hadden en heel erg veel te doen, vond ik best jammer!

Ik keek nog een aflevering Life Unexpected.

Zaterdag
Lekker zonnnetje!

Ik begon alvast met het luisteren van kerstafspeellijsten, omdat ik kerstmuziek gewoon zo ontzettend leuk vind.

Om 13:00 kwamen mijn twee beste vriendinnen om mijn verjaardag te vieren! We gingen naar het bos en daarna wat drinken bij het theehuis.

Super leuk uitzicht!

'S avonds nog thee met taart. Check het leuke thee-ei dat ik van hun kreeg!

Deze foto vind ik echt ontzettend leuk, gemaakt door mijn vriendinnetje!

En dit vind ik de leukste foto van ons samen. Het was echt ontzettend gezellig met deze twee, we spreken niet super veel af maar als we het doen is het altijd ontzettend gezellig, lachen we ontzettend veel en kletsen we over van alles. Het maakt niet uit wat we met elkaar doen, het is altijd ontzettend leuk!

Zondag
Ik werkte eerst 2 1/2 uur aan een opdracht voor school. Toen ik die af had besloot ik de film Hartenstraat te gaan kijken.

Ik keek de film op een of andere illegale site waarbij er Engelse ondertiteling onder stond wat ik heel erg vervelend vond, dus besloot ik de film Alles is Liefde voor de derde keer te gaan kijken om alvast in de sinterklaasstemming te komen, leuk!

Mijn tante en oom hebben een muziekgroep en gisteren hadden ze een boekpresentatie met een concert. Helaas kon ik niet bij het concert zijn omdat ik het te druk had maar ik kwam 's avonds wel even naar het eten. Tussen de verschillende gangen door waren er muzikale optredens, heel erg leuk en ik heb erg lekker gegeten! Ook leuk om mijn tante en oom weer eens te zien. 

Deze week word wederom weer erg druk. Vanmiddag ga ik oefenen met een meisje van school voor de muzieknacht bij ons op school, eind van de middag heb ik mentorgesprek en daarna ga ik nog even zien of ik naar de manege ga. Morgen moet ik 's avonds weer werken, woensdag ga ik waarschijnlijk repeteren met twee meisjes van orkest, donderdag moet ik weer werken, vrijdagavond is het sinterklaas en ga ik gezellig met mijn ouders en broertje suprises doen, zaterdagochtend moet ik werken en de rest van de dag ga ik rustig aan doen en huiswerk maken. Zondag heb ik 's middag het jubileumconcert van mijn orkest in TivoliVredenburg en 's avonds ga ik naar Niels Geusebroek in TivoliVredenburg, heel erg veel zin in!

Hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten