zondag 28 december 2014

Kerst 2014

En dan is kerst alweer voorbij! Ik heb dit jaar (net als vorig jaar) kerst thuis gevierd met mijn ouders en broertje. Ik vind het altijd wel een beetje jammer om te zien hoe vriendinnen met hun hele familie aan het kerstdiner zitten en ik met alleen met mijn ouders en broertje thuis zit. Natuurlijk vind ik dat ook erg gezellig maar ik vind het ook leuk om familie te zien met kerst. Dit jaar is dat helaas dus niet gebeurd, hopelijk volgend jaar wel! Ik heb een aantal foto's gemaakt die ik vandaag met jullie ga delen, lees snel verder!

Eerste kerstdag begon met een lekker kerstontbijt






Selfie voor de kerstboom

'S avonds gourmetten



Ik heb heel erg geĆ«xperimenteerd met de spiegeling in kerstballen. Deze foto vond ik wel leuk. Je ziet in de spiegeling dat ik op de achtergrond van de bank afspring. 

Hoe was jouw kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen