dinsdag 23 december 2014

Een kijkje in mijn leven- kerst, spontane dingen & tekenen.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was de laatste week voor de kerst vakantie. Ik had het heel erg druk maar deed ook veel leuke dingen! Lees snel verder!

Maandag
Maandagmiddag had ik het heel erg druk, ik had veel huiswerk en dat is dus ook eigenlijk het enige wat ik die dag gedaan heb.

Huiswerk maken met kaarsjes aan is een stuk beter!

Dinsdag
Dinsdagmiddag bleef ik met een vriendin tot 17:15 op school om huiswerk te maken. Er kwamen allemaal docenten langs die ons raar aankeken en vroegen wat we nog op school deden, het was wel heel erg nuttig want daarna had ik ontzettend veel huiswerk af! 'S avonds heb ik van 19:00 tot 22:00 gewerkt. 

Woensdag
Woensdag besloten Ande en ik spontaan om bij Cato te gaan eten. Ze gingen lasagne eten en daar hadden wij wel zin in. De vader van Cato gooide ineens deze leuke kerstmutsen naar ons toe dus die hebben we de hele avond op gehad. Het was weer ontzettend gezellig, zoals altijd als ik iets leuks met Ande & Cato ga doen. 

Donderdag
'S ochtends zat ik thuis omdat ik wakker werd met een oor dat helemaal dicht zat, om 11:00 kon ik het uit laten spuiten bij de dokter dus besloot ik tot die tijd niet naar school te gaan Om de tijd te doden begon ik aan een kleurplaat in het kleurboek voor volwassenen wat ik voor sinterklaas gekregen heb.


Na school gingen Ande, Cato en ik naar de stad. Cato en ik hadden erge honger dus besloten we kerstkoekjes bij de Hema te halen, lekker!

Ik paste deze ontzettend schattige trui bij de H&M, maar heb hem uiteindelijk niet gekocht.

'S avonds besloten Ande, Cato & ik spontaan om in de stad te gaan eten. We gingen eten bij Eazie, een plek waar Ande en ik graag eten. Ik had een salade met gerookte zalm die ontzettend lekker was. Na het eten besloten we nog even naar de H&M te gaan waar ze sale hadden, daar scoorde ik een erg leuke trui voor €10! Het was weer een ontzettend gezellige middag met Ande & Cato. 

Vrijdag
Vrijdag kon ik uitslapen, want ik had kerstviering waardoor ik pas om 9:30 op school hoefde te zijn.
Dit was wat ik aan had, een rokje en mijn nieuwe trui met daaronder nep clarks.

Ande was zo lief om mij deze super mooie ketting uit te lenen die super leuk bij mijn trui stond.

Ik had er zin in!

De kerstviering was ontzettend leuk, eerst hadden we een karaoke-gedeelte waarin verschillende groepjes liedjes moesten gaan zingen, ik heb heel erg moeten lachen om iedereen die zo gek deed! Daarna hadden we een quiz over onze docenten waarbij we allemaal dingen leerde die we nog niet van ze wisten. Als laatste hadden we een soort afsluitend feestje met muziek. Ik heb gezellig met vriendinnen gedanst en gek gedaan, uiteindelijk waren er al aardig wat mensen naar huis en waren we met een stuk of 15 mensen over waarmee ik het heel erg gezellig heb gehad, het was geslaagd! 


Blij kwam ik terug

Ik at heerlijke kerstkoekjes.

En ik deed niet zo veel, ik luisterde serious request en zat een beetje op we heart it, goed begin van de vakantie!

'S avonds keek ik de film 'One Day'. Een heel erg mooie film over een bijzondere vriendschap met een heel erg onverwacht einde, zeker een aanrader!

Zaterdag
Zaterdag begon ik met het schrijven van het kerstkaarten naar vriendinnen. Ik vind het een heel erg leuk klusje hoewel ik het soms echt heel moeilijk vind om te bedenken wat ik op een kaart wil schrijven. 

'S avonds ging ik met mijn ouders naar een lichtjestocht bij mij in de buurt. Langs de route stonden allemaal verschillende figuren en dieren die je informatie konden geven over kerst. Het was erg leuk om een keer aan mee te doen!

Zondag
Ik vond dit ontzettend boeiende gesprek met mijn beste vriendin terug, haha.

Zondag deed ik niet super veel. Rond 15:00 ging ik naar Ande want ik ging naar een kerstconcert van haar broertje die in een koor zingt. Het concert was erg mooi en we mochten sommige stukken ook zelf meezingen, dat vond ik ook erg leuk! Daarna bleef ik bij Ande eten en keken we nog wat series. Na het eten ging ik snel naar huis want ik had een kerstles van viool waarbij we kerstliedjes gingen opnemen! Dat was ook ontzettend gezellig en ik ben erg benieuwd naar de liedjes. 

Dit was mijn week weer! Deze week heb ik kerstvakantie maar moet ik helaas ook nog wat aan school doen aangezien ik kort na de vakantie mijn tweede toetsweek heb. Vandaag ga ik naar een vriendin in Houten en gaan we daar wat wandelen, ik blijf daar ook eten. Morgenavond ga ik met mijn ouders en broertje naar het kerstcircus, daarna is het kerst en zaterdag ga ik met mijn oma, ouders en broertje naar de musical Billy Elliot, heb ik heel erg veel zin in!

Hoe was jouw week?






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen