maandag 24 november 2014

kijkje in mijn leven- muziek, ziek & gezelligheid

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was aardig rustig, en dat was ook wel nodig want ik was de hele week ziek. Ik heb geprobeerd zo rustig mogelijk aan te doen, hoewel ik dat altijd erg moeilijk vind. Ben je benieuwd naar de foto's die ik gemaakt heb? Lees dan snel verder!
Maandag
Na school ging ik met twee vriendinnen de stad in om lekker te lunchen en te kletsen. We besloten naar de Hema te gaan, ik nam een broodje gerookte zalm (as always) en een glas verse jus d'orange, yum!

Na een super gezellige middag moest ik nog even hard werken aan wiskunde aangezien ik het hele weekend niks had kunnen doen en ontzettend achter liep, gelukkig ging het erg goed en haalde ik veel in.

Fijne muziek van Agnes Obel op de achtergrond.
'S avonds keek ik even naar de livestream van 3fm, want Teske kwam daar! Ik volg Teskes blog al ontzettend lang en maandag had ze haar eerste single uitgebracht! Het was een leuk interview en ik ben ook helemaal fan van het nummer :)

Daarna nog een aflevering Life Unexpected, ik blijf die serie heel erg leuk vinden.

Dinsdag
Toen ik dinsdagochtend de huiskamer in liep zag ik Lodewijk zo achter het gordijn zitten, het leek net alsof hij een acteur was die even kwam spieken hoe vol de zaal zat, haha!
Ik spotte mezelf op de site van Tivoli Vredenburg bij een aankondiging van het concert met mijn orkest.


Woensdag
Woensdagmiddag ging ik naar Ande, haar huis word op dit moment verbouwt dus haar kamer dient nu als keuken en huiskamer in één en zij slaapt met haar broertje op een andere kamer.

Ik was al de hele week ontzettend verkouden en was op een gegeven moment maar overgestapt van zakdoekjes naar een wc rol

'S avonds kreeg ik weer een bluescreen, het gaat lekker met mijn laptop.

Donderdag

Ik maakte goed huiswerk, leerde 2 lijsten Frans en deed nog veel meer, lekker productief!
De accu van mijn laptop ging kapot, ik moet hem nu constant opladen anders valt hij om de paar minuten uit.

Vrijdag

Ik ging ziek naar huis, het was wel heel erg lekker weer!

Ik lag de hele middag in bed en deed niet zo veel. 

Ik las wat blogs.

'S avonds aten we pizza, yum! Ik had een pizza met rucola, verse tomatenschijven en parmezaanse kaas.

'S avonds weer een aflevering Life Unexpected.

Zaterdag
Ik sliep uit tot een uur of 10.

Huiswerk, ik moest een opdracht voor sport maken.


Lunch! Een geroosterde boterham met pindakaas, een normale boterham met pindakaas, eierwafels en verse jus d'orange.


Mijn ouders kochten scrub voor me! Ik heb dat vroeger heel veel gebruikt tegen puistjes, maar hij was al zo'n 2 jaar op en ik vergat de hele tijd nieuwe te kopen, nu heb ik hem weer!

Mooie lucht!


Ik keek de finale van Masterchef terug!

En na het eten keek ik de film Alles is familie!

Met lekkere koekjes en pepernoten.

Mijn ouders, broertje en ik speelden een spelletje Super vijf.

Ik werd derde :(

Daarna deden we nog wat potjes Uno, rond 00:00 ging ik slapen.

Zondag
Ik sliep weer lekker uit tot een uur of 10.

Ontbijten met kwark en muntthee.

Daarna moest ik nog even aan de bak voor wiskunde, gelukkig snapte ik het goed en was ik snel klaar.

Ik draaide weer eens mijn favoriete album aller tijden: Love is a four letter word van Jason Mraz

Dit was mijn week weer! Deze week word heel erg druk. Vanmiddag ga ik even naar de muziekbieb om wat muziek te zoeken, vanavond ga ik weer naar de manege. Morgen moet ik voor het eerst werken bij de albert heijn, 's avonds ga ik cupcakes bakken met mijn moeder. Woensdag ben ik jarig! Mijn oma en vrienden van mijn ouders komen eten. Donderdag heb ik vioolles en moet ik weer werken. Vrijdag heb ik orkestrepetitie en ga ik daarna oefenen met een groepje van orkest voor een concert wat we binnenkort hebben. Zaterdag vier ik mijn verjaardag met drie vriendinnen en gaan we lekker high teaen en zondag ga ik nog wat huiswerk maken en misschien helpen met het jubileum van de muziekgroep van mijn oom en tante.. Druk maar ik heb er ontzettend veel zin in!

Hoe was jouw week?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten