maandag 17 november 2014

Kijkje in mijn leven- muziek, repetities en series.

Deze week was vermoeiend maar heel leuk. Maandag tot en met donderdag heb ik niet zo veel gedaan en van vrijdag tot en met zondag zat ik in Austerlitz voor een studieweekend met mijn orkest, lees snel verder voor de foto's!


Maandag

Ik ben weer begonnen met een nieuw stuk op de piano! Dit keer de titel song van Downton Abbey, hij is leuk!

Dinsdag

Dinsdag deed ik rustig aan na school, ik had vorige week toetsweek waardoor ik nu heel erg weinig huiswerk had en lekker kon uitrusten!

'S avonds maakte ik een schaal met snoep, want het was sint maarten! Uiteindelijk hadden we erg veel over dus had ik ook nog wat lekkers.

Uurtje viool gespeeld!

Ik ontdekte een nieuwe serie op Netflix, Unexpected Life!

Ik keek een aantal afleveringen met een lekker stukje taart.

Woensdag

Woensdag had ik studiedag, ik ging even naar de bieb om muziek te zoeken en een boek te lenen.


Ik leende het boek Komt een vrouw bij de dokter van Kluun, ik was er erg benieuwd naar en ik had er goede verhalen over gehoord. Ik ben nog niet zo ver op dit moment maar ik vind hem nu al erg mooi!

Ik zou eigenlijk naar een vriendin gaan maar ik voelde me niet lekker dus ik zei dat af, dan maar op de bank met nog wat afleveringen Unexpected life.

Rond 16:00 ging ik naar de Mensendieck en de rest van de avond keek ik series en deed ik rustig aan.

Donderdag

Donderdag was niet zo'n bijzondere dag. Na school moest ik nog wat dingetjes afmaken en ik pakte mijn spullen voor het orkestweekend dat op vrijdag zou beginnen.

Vrijdag


Ik had presentaties voor school in een hele grote markthal, het was een ontzettend mooie plek en de presentaties gingen best goed! Daarna reed ik meteen door naar Austerlitz want ik had orkestweekend!

Eerst hadden we 2 uur repetitie en na het eten gingen we muziek maken in kleinere groepjes. Ik zat samen met twee cello's en een trompet, het was ontzettend gezellig en het ging best goed! Na de repetities heb ik nog wat gekaart en ben ik rond 23:30 naar bed gegaan, het was nog erg lang onrustig op de gang dus ik sliep niet geweldig.

Zaterdag
We werden om 7:30 wakker gemaakt en om 9:00 begon de eerste repetitie. We hebben op die dag zo'n 8 uur gerepeteerd en 's avonds hadden we een erg gezellige avondactiviteit met het thema 'de lama's' waarbij we allemaal spelletjes van de lama's deden. 

Na de avondactiviteit nog even kletsen en kaarten met dropveters.


Daarna werden we naar een andere ruimte gestuurd omdat er al veel mensen sliepen en we anders overlast veroorzaakte. Daar hebben we nog even gekaart en gekletst. Rond 4 uur ging ik slapen, mijn vrienden zijn tot 5:30 opgebleven.

Zondag
Van zondag heb ik geen foto's. De dag begon weer om 7:30. We hadden nog 4 uur repetitie en daarna was het weekend alweer voorbij! Ik was erg moe omdat ik maar 4 uurtjes geslapen had. Thuis heb ik daarom lekker rustig aan gedaan en ben ik vroeg naar bed gegaan. Het weekend was super gezellig, ik heb lekker gespeeld en heb het heel gezellig gehad met iedereen. Ik vind orkestweekend elk jaar weer super vermoeiend, omdat we zo ongeveer de hele dag repeteren, maar ik vind het elk jaar ook weer super gezellig met het hele orkest!

Vanmiddag ga ik met twee vriendinnen afspreken, waar ik ontzettend veel zin in heb. Morgen ga ik niks doen, beetje huiswerk maken en uitrusten van het weekend. Woensdag ga ik weer naar de mensendieck en donderdag ga ik ook nog wat uitrusten. Voor het weekend heb ik nog geen plannen, ik ga mijn verjaardag een beetje voorbereiden, want die is volgende week woensdag al!

hoe was jouw week?

4 opmerkingen: