maandag 10 november 2014

Kijkje in mijn leven- learn, eat, sleep, repeat

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best saai, ik had toetsweek en deed heel erg rustig aan in het weekend. Lees snel verder voor de foto's!


 Maandag
Maandag was de eerste dag van mijn toetsweek. Ik had die dag geschiedenis, Nederlands & rekenen. Geschiedenis en Nederlands gingen best wel goed. Rekenen ging heel erg slecht. Rekenen was pas om 15:00 afgelopen en normaal ben ik op maandag om 12:45 uit, de hele school was dus uitgestorven.

Toen ik thuis kwam leerde ik meteen verder.


De zon kwam nog net even boven de daken uit piepen, leuk gezicht!

Rekenen was op de computer en ik kreeg daardoor meteen mijn uitslag, ik had hem heel erg slecht gemaakt. Ik had 31% goed, dat is omgerekend een 3,6. Gelukkig telt deze toets niet mee voor mijn overgang of iets.

'S avonds had ik het heel erg koud, dus ik deed een muts op en een dik vest aan.

Leren, leren, leren.

Dinsdag

Dinsdag had ik Frans & wiskunde. Frans was om 8:30 en wiskunde om 14:30 dus ik had heel erg veel tussenuren. Samen met een vriendin ging ik naar huis, we leerde en maakte wentelteefjes.

Na mijn wiskundetoets ging ik met een vriendin mee om samen te gaan leren, van leren kwam alleen niet zo heel erg veel terecht, we hebben gezellig gekletst.

'S avonds aten we soep met tosti's


En 's avonds weer leren.

Woensdag
Woensdag had ik Engels en maatschappijwetenschappen. Engels ging niet zo goed maar maatschappijwetenschappen wel. Na mijn toetsen ging ik nog naar de mensendieck.
'S avonds keek ik weer eens Yolanthe, vind ik een heel erg leuk programma!

Ik heb weer een nieuwe artiest ontdekt hoor, Wiliam Fitzsimmons. Hij heeft heel erg leuke en rustige muziek.

Lekker blogs lezen in bed.

Ik had het de hele week echt ontzettend koud, dus ik besloot lange mouwenshirts te gaan dragen, iets wat ik bijna nooit doe. Deze is al erg oud maar ik vind hem nog steeds erg leuk en hij zit lekker!

 Donderdag
Donderdag had ik geen toetsen meer, ik had een rondleiding voor kunstgeschiedenis in een kerk in de stad. De rondleiding ging best goed en daarna kon ik lekker naar huis.

Thuis werd ik ineens helemaal gek van de rommel op de vleugel dus ik besloot te gaan opruimen.

Ook keek ik heel veel afleveringen Yolanthe.


En ik at Nerds.

Hey kat!

Vrijdag

Vrijdag was ik vrij want alle toetsen die werden afgenomen waren van de vakken die ik niet volg. Ik ging even langs school om een vriendin op te halen, we besloten een taart te bakken.

Uit de oven! Ziet er goed uit!

Versieren.

En het eindresultaat! We maakte deze taart om te vieren dat de toetsweek voorbij is, vandaar dat er fissa opstaat en je vlaggetjes ziet, hij was heel erg lekker!


Het was super gezellig!

'S avonds las ik nog wat blogs in bed.

Zaterdag

Ik stond (voor mijn doen) laat op. Daarna ontbijte ik terwijl ik Youtube keek.

Daarna ging ik even naar de Pearle, Ik zag al een tijdje heel erg slecht door mijn lenzen en kon zelfs het bord op school niet meer lezen. Na een meting bleek dat mijn sterkte flink omhoog was gegaan. Ik kreeg meteen nieuwe lenzen en kon veel beter zien, blij ging ik weer terug naar huis.

Thuis schreef ik een brief.

En ik wandelde meteen even naar de brievenbus om hem op de post te doen, het was heel erg lekker weer!

Ideetjes bedenken en plannen voor mijn blog.

Bloggen!

En 's avonds flikken kijken.

Mijn ouders hadden mijn favoriete chocolade voor mij meegenomen 💙

Ik luister de laatste tijd erg vaak naar de muziek van Tom Odell, zijn muziek is zo leuk en hij heeft een hele mooie stem.

Nog even bij het vuur zitten.

Zondag
Ik besloot dat ik weer eens wat wou tekenen.

Ik had op internet een hele leuke tekening gezien waarin iemand 100 dingen waarvan hij hield had verwerkt, het leek mij ook heel erg tof om zo'n tekening te maken dus maakte ik een lijstje met 100 dingen waarvan ik hou, ik ben alleen nog niet verder gekomen dan 35.

Ik trok mijn winterlaarsjes weer eens aan, die zitten zo lekker!
Met mijn ouders een stukje wandelen door het bos, en mijn camera gaat natuurlijk mee!

Daarna nog even warme chocolademelk en weer naar huis!


Deze week word leuk. Het is wat rustiger op school omdat de toetsweek is geweest, ik krijg daar deze week denk ik ook nog wat cijfers voor terug. Een aantal cijfers heb ik al: voor Nederlands had ik een 7,4, voor Frans een 6,4 en voor maatschappijwetenschappen ook een 6,4. Vandaag ga ik weer naar de manege, morgen ga ik niet zo veel doen, woensdag ga ik naar de mensendieck, donderdag ga ik een beetje uitrusten en mijn spullen pakken, vrijdag ga ik na school meteen door naar Austerlitz want ik heb van vrijdag tot en met zondag studieweekend voor orkest. We gaan het hele weekend muziek maken en andere leuke dingen doen, ik heb er heel erg veel zin in!

Hoe was jouw week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten