woensdag 26 november 2014

Ik ben jarig!

16 jaar geleden, op 26 november 1998, werd er om 23:50 een meisje geboren, het meisje had bruin haar en blauwe ogen, en haar ouders noemde haar Vink, naar de vogel. 

Nu 16 jaar later vier ik mijn 16e verjaardag! Eigenlijk maak ik nooit zo'n happening van mijn verjaardag, maar ik vind het stiekem heel erg leuk. Bij mijn verjaardag hoort gezelligheid, leuke dingen doen met vriendinnen, lekker eten, het gaat mij nooit om wat ik krijg, maar om de gezelligheid die verjaardagen met zich meebrengen. 


hier was ik een jaar of 3

Vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd heel erg uitgebreid met veel vriendjes en vriendinnetjes. En dan ging ik niet zwemmen of naar de film, nee ik wou iets origineels doen. Zo heb ik een keer capoeira gedaan, heb ik geschaatst op een erg bijzondere schaatsbaan, heb ik allemaal rare opdrachten gedaan in de stad, gefitnest en gegymd in een hele grote gymzaal. Elk jaar was het weer ontzettend gezellig en leuk maar ik merk dat ik mijn verjaardag de laatste jaren veel liever klein vier. Ik merk dat ik het anders te druk vind worden en dan is het voor mij niet leuk meer omdat ik dan ook het idee krijg dat ik niet iedereen die ik heb uitgenodigd genoeg aandacht geef. Dit jaar vier ik het dus maar met 3 mensen. Wel twee keer, want de mensen die ik wil uitnodigen kunnen niet zo ontzettend goed met elkaar door één deur.


Familie komt er nooit zo veel op mijn verjaardag. Toen ik 1 werd heb ik mijn eerste en laatste echte feest voor volwassenen gehouden. Daar kwam toen de hele familie naartoe en aan de foto's te zien was dat ontzettend leuk. Daarna is mijn tante overleden en is het er nooit meer echt van gekomen. Wel komt er elk jaar wat familie om de beurten langs en mijn oma komt meestal op de dag zelf. Ik heb er niet zo veel problemen mee dat het zo gaat, ik vind het hartstikke gezellig dat er altijd wat familie komt en ik ben niet zo van de feesten dus ik vind het helemaal prima zo. 

Wat er boven aan mijn verlanglijstje staat dit jaar? Ik wil heel erg graag een abbonement op de flow en ik heb het boek 14 000 things to be happy about gevraagd. Voor de rest weet ik het niet zo goed omdat ik alles wat ik graag wil meestal zelf koop. Maar muziek, boeken of films vind ik altijd leuk! Vandaag op school ga ik gezellig taart eten met vriendinnen en er een hele gezellige dag van maken. Vanmiddag komt mijn oma en vrienden van mijn ouders, die blijven eten en dat word vast ontzettend gezellig! 

Vorig jaar was mijn verjaardag niet super, ik had ruzie met een aantal vriendinnen en ik vind vriendinnen bij mijn verjaardag horen dus dat was wel iets wat ik echt miste. Gelukkig heb ik nu met niemand ruzie dus heb ik alle redenen om er een top dag van te maken! 

Waarschijnlijk ga ik vandaag wat foto's maken, dus grote kans dat er binnenkort nog een fotoverslagje van deze dag online komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten