woensdag 12 november 2014

Helllo Autumn!

Het is herfst! De tijd van de rode bomen, koude temperaturen en sinterklaas. Maar ook de tijd van heel veel gezelligheid en lekker binnen zitten met kaarsjes en dekentjes. Aan de ene kant hou ik van de herfst. Ik hou van die gezelligheid en vind het fijn dat ik weer lekker dikke vesten aan kan. Maar aan de andere kant had het van mij ook wel langer zomer mogen blijven. Ik vind die warme temperaturen en dat zonnetje geen probleem! 

Zondag ben ik met mijn ouders het bos in gegaan om wat herfstplaatjes te gaan schieten. Vandaag deel ik graag met jullie het resultaat! 



Autumn...the year's last, loveliest smile- William Cullen Bryant



Fall is a second spring, when every leaf is a flower.


Everyone must take time to sit and watch the leaves turn- Elizabeth Lawrence

Autumn carries more gold in its pocket than all the other seasons.- Jim Bishop

Wat vind jij van de herfst?


2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's :D wat hou ik toch van de herfst :3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laura! Ik vind de herfst erg mooi, maar van mij mag het wel wat warmer zijn hoor! :)

      Verwijderen