vrijdag 28 november 2014

5 kleine, fijne dingen


Wat is het een tijd geleden dat ik een artikel plaatste met de kleine, fijne momenten van de laatste tijd! Ik had er weer eens zin in dus hier is hij dan! Welke kleine dingen genoot ik de laatste tijd van? Lees snel verder!

1. De kerstlichtjes die weer in de straten hangen
Ik vind kerst en sinterklaas altijd zo gezellig! En nu het weer wat donkerder en kouder word buiten vind ik het extra gezellig als ik door de stad naar huis fiets onder alle gezellige kerstlichtjes door. Ik vind dat altijd toch weer wat meer sfeer geven aan de stad en dat geeft mij echt het gezellige wintergevoel waar ik zo van hou. Ik kan ook niet wachten tot we weer een kerstboom in huis kunnen nemen en die mooi kunnen versieren. Zodat het hele huis naar dennen ruikt en het enige licht in de kamer nog van de kerstboom komt.

2. Fijne akoestische muziek
Ik hou van de afspeellijsten op spotify. Vooral de morning acoustic afspeellijsten doen het bij mij erg goed en die luister ik dan ook de hele dag. Die akoestische muziek maakt me helemaal rustig en ik word helemaal blij van. Ik kan er goed mee werken, maar fietsen met akoestische muziek is ook geen probleem. Vooral covers van bestaande nummers vind ik heel erg leuk om te zien omdat je dan merkt wat voor andere sfeer het liedje krijgt.

3. Op de bank met een leuke serie
Netflix, wat hou ik van je! Ik ben echt helemaal verslaafd aan Netflix en alle leuke films en series die daar op staan. Ik kijk nu naar New Girl en Life unexpected en vooral de laatste vind ik perfect om te kijken op een koude herfstavond met een dekentje en een kopje thee. Series kijken is voor mij echt iets waardoor ik lekker kan uitrusten en waarmee ik mezelf beloon na een dag hard werken.

4. Herfstzonnetjes
Het is nog steeds erg lekker weer de laatste tijd! Je merkt wel dat het een stuk kouder is maar de zon schijnt nog lekker veel en dat vind ik ontzettend fijn! Het vervelendste aan de herfst en de winter vind ik de grijze, koude dagen, daar word toch niemand blij van? Ik in ieder geval niet. Ik vind de herfst en winter prima te overleven als de zon zich soms nog wat laat zien, dan krijg ik tenminste genoeg vitamine D binnen en krijg ik geen last van winterdipjes.

5. Gezellige vriendinnen op school 
Ik zit dit jaar in de vierde, met nieuwe mensen, nieuwe klassen, nieuwe vakken, en het bevalt me ontzettend goed. Ik heb heel erg veel vakken met twee van mijn beste vriendinnen en dat vind ik ontzettend gezellig. Ik heb ze dit jaar daarom ook al veel beter leren kennen. We hebben ontzettend veel lol tijdens de lessen maar ik kan ook altijd bij ze terecht en dat vind ik ontzettend fijn. Ik vind dit jaar nu al zo veel leuker dan vorig jaar was en ik denk dat het zeker weten nog veel gezelliger gaat worden.

welke dingen maken jou blij?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen