maandag 20 oktober 2014

Kijkje in mijn leven- wentelteefjes, Ardennen & picknicken

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best leuk, maandag ging ik naar een vriendin in de Meern, dinsdag was ik de hele dag ziek, woensdag maakte ik wat huiswerk en pakte ik mijn spullen, donderdag en vrijdag zat ik in de Ardennen met school, zaterdag ging ik picknicken met een vriendin en zondag deed ik wat hoognodige dingetjes, lees snel verder!

maandag
Maandagmiddag ging ik met een vriendin mee naar huis, we hebben gezellig gekletst en ik ben met haar mee geweest naar de fysio. Toen we terug kwamen besloten we wentelteefjes te gaan maken, dit was lading 1. De wentelteefjes waren veel te nat waardoor ze helemaal uit elkaar vielen, dus besloten we er scrambled wentelteefjes van te maken. Ze waren wel heel erg lekker!

Dit was de laatste lading, veel beter gelukt toch?

Na de wentelteefjes ging ik snel naar huis en door naar de manege.

dinsdag
Ik ging twee uurtjes naar school maar ik voelde me totaal niet lekker dus ging ik weer naar huis. Thuis keek ik een aflevering Wie is de mol, 5 afleveringen New Girl en 3 afleveringen Pramface. Een vrij nutteloze dag maar ik voelde me echt totaal niet goed dus ik kon niet zo veel anders doen. 

'S avonds nog even knuffelen met Lodewijk. 

woensdag
Ik voelde me weer beter en ging dus weer naar school.

'S avonds ging ik met mijn ouders eten bij restaurant Oost, mijn favoriete restaurant. Het is eten is er heel erg lekker en betaalbaar.

Donderdag
Van donderdag heb ik geen foto's. Ik vertrok met school om 8:30 naar de Ardennen. Ik besloot mijn telefoon niet mee te nemen omdat ik hem pas een week had en bang was dat hij kapot zou gaan. Na 5 uur met de bus kwamen we aan, de eerste activiteit die ik ging doen was teamwork en tokkelen. Het teamwork was heel erg leuk en ik had een leuk team. Het tokkelen was ook heel erg leuk, ik ging als eerste naar beneden en heb echt genoten, het ging super snel en ik ben uiteindelijk drie keer geweest. Daarna mochten we naar onze kamers, ik zat met 10 vriendinnen op een kamer en dat was super gezellig. 'S avonds hadden we een barbecue, die was helaas wat minder leuk. Ik ben vegetariër, maar helaas was er vrij weinig geregeld voor de vegetariërs, ik kreeg een spees met rauwe groenten en een aardappel met schil en daar moest ik het mee doen. Toen ik salade wou nemen nam ik een salade met vlees omdat ik niet wist dat er vlees in zat, gelukkig kregen we te horen dat er nog mini pizza's kwamen toen de barbeque bijna was afgelopen, dat maakte mijn avond wel weer goed! Na het eten waren er allemaal spelletjes te doen, het was de bedoeling dat je elkaars records zou breken. Na de spelletjes heb ik nog even buiten gezeten met wat mensen en ben ik naar onze kamer gegaan waar we nog heel lang gezellig gekletst hebben. 

vrijdag
Op vrijdag ging ik kanoën. Het was niet zoasls ik verwacht had helaas. Ik had gehoopt op stroomversnellingen en andere spannende dingen maar het was gewoon een rustige rivier, wel had ik nog een watergevecht met twee vriendinnen en hebben ze me bijna het water in gegooid. Daarna gingen we weer met de bus terug naar Utrecht, we stonden helaas in de file waardoor we er erg lang over deden. Ik was ook erg moe en voelde me niet heel lekker waardoor ik ook nog even heb geslapen. Om 18:00 waren we weer in Utrecht en kon ik snel naar huis.
Moe! Maar het was wel heel leuk!

zaterdag
Op zaterdag sliep ik uit en ging ik op 12:00 naar het station om en vriendin op te halen.

Klaar om te gaan!

We gingen picknicken in het griftpark, gezellig!

bloemetje!

Het was echt heel erg lekker weer, het leek wel zomer! We hebben lekker op een kleedje gezeten, gekletst en gegeten. Het was super gezellig!

Mooie lucht!

Ik had 's avonds zin om aan mijn blog te werken dus bedacht ik een aantal artikelen en schreef ik wat.

Lodewijk kwam lekker op mijn laptop erbij liggen.

Lekker muziekje aan!

Zondag

Goeiemorgen!

Ik maakte een lijstje met de toetsen die ik in de toetsweek zou hebben met alles wat ik ervoor moest leren. 

Deze week heb ik herfstvakantie, vandaag ben ik de hele dag alleen thuis en komt er misschien een vriendin langs. Morgen ga ik niet zo veel doen, woensdagavond komt mijn oma eten, overdag ga ik weer niet zo veel doen, donderdag ga ik ook niet zo veel doen, vrijdag ga ik wat afspreken met een vriendin van dansen waar ik vorig jaar op zat, zaterdag ga ik 's ochtends naar een kerk omdat ik daar voor kunst een rondleiding moet gaan geven, eind van de middag ga ik richting Amsterdam om bij vriendinnen van mijn ouders te gaan eten en zondag ga ik shoppen voor wat herfstdingen!

hoe was jouw week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen