maandag 27 oktober 2014

Kijkje in mijn leven- herfstvakantie

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week had ik herfstvakantie maar was ik toch ook veel met school bezig en deed ik leuke dingen met vriendinnen, lees snel verder!

maandag
Ik was alleen thuis, dus speelde ik lekker veel piano. Ik was zondag begonnen met een nieuw stuk en heb die lekker veel geoefend.

Ik lunchte lekker gezond met een bakje appels met rozijnen en kaneel.

Selfie!

Ik maakte een samenvatting voor geschiedenis, ook al was het vakantie ik heb heel erg veel geleerd. Mijn toetsweek begint over een week en daarvoor moet veel geleerd worden.

Ik was aan het lezen op de bank en ineens komt Lodewijk er bij liggen, gezellig!

Deze foto vond ik wel leuk, haha :)

Het dak was weer helemaal doorgelekt vanwege de regen, niet leuk.

Dinsdag

Ik heb dinsdag maar één foto gemaakt en dat is van de regen op het raam. Dinsdag heb ik niet zo veel gedaan, ik maakte huiswerk en deed rustig aan.

Woensdag

In de trein! Ik ging naar Rotterdam.

Ik las lekker in mijn boek, ik lees nu The fault in our stars.

In de bus!

Ik ging naar mijn tante om haar te helpen met haar huis. Ze woont in een huurhuis maar gaat verhuizen en moet het huis in de staat afleveren hoe het was voor ze er kwam wonen. 

Het was erg lekker weer!

Bloemetjes!

Mijn moeder stelde spontaan voor om naar de Primark te gaan, gezellig!

Ik kocht dit ontzettend zachte, warme en lange vest voor €21.


En dit blousje voor €9

'S avonds kwam mijn oma, ze bleef eten, gezellig!

Donderdag

Ik ging naar een vriendin in De Meern toe, we besloten zandkoekjes te maken.


Yum! De koekjes waren heel lekker en ik heb het heel gezellig gehad.

'S avonds lekker met mijn warme vest aan op de bank voor Expeditie Robinson!

vrijdag

De dag begon met Geschiedenis.

Daarna ging ik door naar de Starbucks want ik had met Laurie afgesproken, ik heb vorig jaar met Laurie op dansen gezeten maar ben gestopt. We spreken soms nog wat af en dat is altijd super gezellig!

We namen allebei een Pumpkin spice latte, lekker!

We zijn naar wat winkels geweest en aten tenslotte nog wat bij de Hema.

Het was echt heel gezellig, ik zie Laurie niet vaak maar als ik haar zie hebben we het altijd heel leuk.

Bij de Hema kon je een 3D print van jezelf maken, ik heb het niet gedaan want ik vond het veel te duur, maar ik vond het wel heel erg interessant!

zaterdag
Een hele tijd terug ben ik een keer met Ande & Cato naar de Wibra geweest en daar kocht ik een pak met vier schriftjes. Ik heb eindelijk het eerste schriftje in gebruik genomen.
In de trein richting Amsterdam.

lopen.

Ik vind Amsterdam zo'n mooie stad!

We gingen naar vriendinnen van mijn ouders, we hadden afgesproken om samen pannenkoeken te gaan bakken dus dat deden we. Op een gegeven moment ging het zo goed dat ik de pannenkoeken om gooide, heel erg leuk. Ze waren erg lekker en het was ontzettend gezellig.

In het donker weer terug naar de trein.

Zondag
De dag begon met een to do lijstje, ik moest nog wat leren voor school maar dat ging gelukkig erg goed dus ik was snel klaar.

Daarna ging ik naar de stad met Tamara. Ik ging op zoek naar broeken maar kon helemaal niks vinden wat goed zat, ik heb korte beentjes en ben erg kritisch als het gaat om broeken, heel jammer.

Uiteindelijk kwam ik thuis met dit mooie vest van de H&M en een net jurkje voor orkestconcerten. Blij mee!

Dit was mijn week weer! Vandaag begint mijn school weer en moet ik er even flink tegen aan, volgende week toetsweek. Vanmiddag ga ik de hele middag leren en moet ik even langs de ortho voor mijn halfjaarlijkse controle. De rest van de dagen ga ik ook leren en misschien dat ik deze week nog wat ga afspreken met een vriendin. Zaterdagochtend ga ik naar een kerk omdat ik daar een rondleiding moet geven voor kunst en de rest van het weekend ga ik ook leren. Het word een beetje een saaie week, maar dat is wel nodig! 

Ik doe trouwens de laatste tijd steeds meer met Instagram, voor de mensen die mij daarop willen volgen, ik heet: vinkbeijer

hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen