maandag 13 oktober 2014

Kijkje in mijn leven- feest, films & series

Hee, weet je nog wie ik ben? Ik ben dat meisje dat ooit heel enthousiast ging bloggen maar die nu te weinig tijd heeft om nog artikelen online te gooien en dat heel jammer vind. Anyway, vandaag een kijkje in mijn leven van 2 weken omdat ik vorige week weer eens te weinig tijd had om een artikeltje te tikken. Het is niet dat ik het niet leuk vind mensen, maar school pikt bijna al mijn vrije tijd in. Het spijt me zeer :(

maandag 29 september
Maandag ging ik na school met een vriendin mee naar huis om te lunchen, het was ontzettend gezellig en dus bleef het niet alleen bij lunchen. Rond half vier was ik thuis. Ik besloot een kwartiertje in bed te gaan liggen omdat ik ontzettend moe was. 

Het regende, en daar door heen ging ik naar de manege.

Dinsdag 30 september

Dinsdag had ik studiedag. Ik werd vroeg wakker maar voelde me ziek, buikpijn, hoofdpijn, verkoudheid, dat soort dingen. Ik bleef tot half 11 youtube kijken in bed en besloot er toen maar uit te gaan. 

Paracetemol en strepsils, ik ging namelijk weg en wou me graag goed voelen.
Klaar om te gaan! Ik ging naar Amsterdam met twee vriendinnen.

We gingen naar de film 'If i stay', de bioscopen in Utrecht waren dicht waardoor we hadden besloten maar naar Amsterdam te gaan. De film was ontzettend mooi, we zaten met zijn achten in de zaal en op een gegeven moment was iedereen aan het huilen, ik vond het verhaal ontzettend mooi en ben echt blij dat ik naar deze film ben gegaan, een aanrader!
Woensdag 1 oktober
ik weet niet waarom ik op woensdag geen foto's gemaakt heb. Kennelijk was deze dag niet zo boeiend. Woensdagmiddag had ik mijn eerste afspraak bij Mensendieck. Ik zit daar voor mijn vioolspel. Ik kan erg moeilijk ontspannen waardoor ik bepaalde dingen van techniek niet kan en daardoor een beetje vastloop, hopelijk kan zij me helpen!

donderdag 2 oktober
Wachten op mijn vriendin op het station, ik ging weer naar Amsterdam!

In de rij! Ik ging naar de deluxe show van Chef'special in Paradiso, dit was de derde keer dat ik hun live zou zien. 

Natuurlijk was het weer super! Wat hou ik toch van deze band en de gezelligheid die bij hun concerten heerst. We stonden op een erg goede plek en ik heb 2 uur lang gedanst, gezongen en genoten. Daarna was ik wel flink moe.

Om kwart voor 12 terug in een drukke trein naar Utrecht.


Vrijdag 3 & zaterdag 4 oktober
Vrijdag was ik vooral aan het nagenieten van het concert van donderdag en had ik weer orkestrepetitie. Op zaterdag maakte ik veel huiswerk, ging ik naar de stad om een kadootje te kopen voor een vriendin en ging ik naar een vriendin die woensdag was geopereerd, het was fijn om haar weer te zien! 

Zondag 5 oktober
Zondag ging ik naar Eye in Amsterdam met vriendinnen van mijn ouders, we dronken eerst nog wat in het zonnetje op het terras.

Er was een ontzettend mooie tentoonstelling van iemand die met lichtbundels hele bijzondere dingen deed.

Zoals dit, het licht vervormde heel erg langzaam waardoor deze dingen ook steeds een andere vorm kregen.  

Je kon ook heel erg leuk met de lichtbundels spelen, dit vond ik wel een mooie foto.

Daarna gingen we eten bij de Tolhuistuin. Daar kwamen we ook nog een acteur tegen die in Spangas speelt, een programma dat ik vroeger heeel veel heb gekeken.

De bedoeling bij de Tolhuistuin was dat je allemaal verschillende kleine hapjes kon bestellen. Ik had zalmstukjes met een dilledressing en dit was de flamkuchen met tonijn en rode ui. Heeeel erg lekker!

Tegenover de tolhuistuin waren een mega tafel en stoel gebouwd, ik kon het niet laten om daar even op te klimmen. Je had een super mooi uitzicht over het IJ.

Na het eten weer terug met de pont over het IJ met allemaal lichtjes aan de overkant. Wat was het gezellig zeg!

Toen we thuiskwamen kroop ik lekker op de bank met miljoenenjacht. 
En gevulde speculaas..

En een lekkere kop thee...

Én cosy socks, wat wil een mens nog meer...
Mijn haar word echt lang!

Maandag 6 oktober

Maandag kwam ik weer moe uit school, ik maakte nog wat huiswerk en ging daarna naar de manege, de les die ik daar reed was erg leuk en ik kwam helemaal blij terug :)

Dinsdag 7 oktober
Ik maakte weer huiswerk.

Zon!

Woensdag 8 oktober
Woensdag was niet zo'n interessante dag. Ik had om 18:00 een sollicitatiegesprek bij de Albert Heijn en ik ben aangenomen! Heel erg blij om. 'S avonds had ik zin om een sjaal om te doen dus dat deed ik.

Donderdag 9 oktober
Donderdag had ik sportdag. De sportdag was georganiseerd door 6VWO, ik had een erg gezellig team maar de teams waar we tegen moesten strijden waren minder leuk, het waren allemaal teams van leerjaar 5 met allemaal lange, sterke mensen die vals speelden. We hebben daardoor ook alles verloren, beetje jammer :(

Gelukkig lag er toen ik thuis kwam dit op me te wachten, dat maakte me wel heel erg blij! Ik heb de iphone 5C besteld omdat ik nu een baantje heb en elke maand een abonnement kan betalen. Heel erg blij mee!

Daarna ging ik naar Mensendieck wat best goed ging en daarna had ik vioolles, ging ook erg goed!

vrijdag 10 oktober

De school was helemaal versiert omdat het lustrumdag was, mijn school bestaat dit jaar 10 jaar en dat werd gevierd met een feest. De directeur hield een bijna geëmotioneerde toespraak en er werd een spandoek opgehangen, ik voelde me toch wel een beetje trots op mijn school. 

 We kregen een tasje met allemaal muntjes waarmee we verschillende activiteiten kon doen. In de tuin stonden twee stormbanen en een stier, binnen was er eten en een soort photobooth. Mijn vriendinnen en ik konden het niet laten om een foto samen te maken, ik vind hem leuk!
Ballonnen!

Zaterdag 11 oktober
De dag begon met Engels, ik moet voor Engels een sprookje schrijven en liep totaal vast. Gelukkig heb ik hem nu af en ben ik er ook best trots op :)
croissantje ♥

Er staan al heel erg lang nieuwe afleveringen van New Girl op Netflix maar ik had nog helemaal niet zo veel tijd gehad om ze te kijken, ik besloot dat ik dat maar eens moest doen. 

We aten pizza! Ik had een pizza met courgette, paprika en ansjovis. Helaas zat er te veel ansjovis op mijn pizza waardoor ik hem niet zo lekker vond :(

Ik haalde mijn analoge foto's op en er waren er meer gelukt dan ik dacht! Hier komt binnenkort nog een artikel over.

'S avonds kwam ik er achter dat er ook nieuwe afleveringen van mijn favoriete serie Pramface op Netflix stonden! Ik keek er meteen drie.

Zondag 12 oktober
Ik maakte eerst wat huiswerk en besloot daarna dat mijn bureau wel erg vies was en nodig aan een opruimbeurt toe was, dus dat deed ik!

Ik ruimde ook meteen wat andere kastjes en tafeltjes in mijn kamer op. Zo ook dit hoekje, dit was altijd één grote bende, ik vind het er nu wel netjes uit zien!

Daarna bezorgde ik weer kranten, toen ik terug kwam was ik wel erg moe, even rustig aan doen dus!

Dit waren mijn twee weken! Deze week word ook weer aardig druk. Morgen is het gelukkig nog aardig rustig, ik moet natuurlijk weer huiswerk maken en ga 's avonds naar de manege, dinsdag maak ik ook weer huiswerk en hoop ik een beetje uit te kunnen rusten, woensdag heb ik weer een afspraak bij Mensendieck en donderdag en vrijdag zit ik in de Ardennen met school! We gaan verschillende activiteiten doen waaronder tokkelen en kanoën, ik heb er heel veel zin in! Als ik terug kom uit de Ardennen heb ik herfstvakantie! Ik ga in het weekend misschien nog wat afspreken met een vriendin en sowieso lekker uitrusten, dat heb ik wel nodig!

hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen