zondag 21 september 2014

shoplog- alles wat ik in mijn vakantie gekocht heb

De vakantie is alweer heeeel lang voorbij, maar ik heb nog wat dingen die ik gekocht heb en aan jullie wil laten zien. Het is een shoplog van van alles en nog wat omdat ik veel verschillende dingen gekocht heb. Lees snel verder!



Als eerste kocht ik dit bikinitopje. Mijn vorige bikinitopje zat niet lekker en zakte af en met de wilde zee op Ameland was dat niet heel fijn. Dus besloot ik rond te kijken in het dorp, daar vond ik deze. Ik vond de print meteen super leuk en hij zat ook erg lekker. Hij heeft een touwtje dat in het midden om je nek gaat, dat vind ik erg fijn zitten en zo zakt hij ook niet meer af. Ik ben heel erg blij met deze aankoop!


Als ik op vakantie ga vind ik het leuk om een aandenken mee te nemen. Meestal is dat een beeldje voor op mijn beeldjesplank, deze keer ook. Ik was op zoek naar een kadootje voor mijn vriendinnen en zag dit beeldje staan, ik vond hem meteen leuk. Alle dingen die ik zo leuk vind aan het eiland zitten erin verwerkt. De vuurtoren, zeehondjes, zand van het strand. Ik heb hem meteen op mijn beeldjesplank gezet sinds ik thuis ben en daar staat hij nu nog steeds, ook hier ben ik heel blij mee!


Ik was in een koffietentje wat drinken en koos voor verse muntthee. Dit had ik nog nooit gedronken en ik hoorde van andere mensen dat het heel erg lekker was. Ik kreeg een heel groot glas met een aantal blaadjes munt, de geur die er van af kwam vond ik meteen heel erg lekker. Ik hou van thee, maar verse muntthee is inmiddels favoriet geworden. Ik hou van de frisse smaak van de munt en je proeft echt dat de thee vers is. Ik besloot naar de Dille & Kamille te gaan en een muntplantje te kopen, zodat ik vaker dan alleen in een koffietentje muntthee kan drinken. Ik heb al flink wat blaadjes afgeknipt en het plantje blijft groeien. Hij is dus nog lang niet op!

Bij de muntplant kocht ik dit grote theeglas. Ik had thuis geen glazen waar ik blaadjes munt in kon doen en vond het tof om ze in zo'n doorzichtig glas te doen. Ik vind het er zo mooi uitzien als je de munt in een glas en het water langzaam groen kleurt. Deze aankoop is vooral heel handig anders kon ik niet goed muntthee drinken.

wat heb jij gekocht op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen