zondag 7 september 2014

Mijn nieuwe kamer.

Jullie hebben het misschien al een beetje kunnen zien in het kijkje in mijn leven van deze week, ik heb mijn kamer flink verandert! Ik heb geschilderd, geschoven en nog veel meer. Vandaag laat ik jullie het eindresultaat ervan zien, lees snel verder!

Ik heb mijn kamer wit geverfd en een aantal meubels verschoven en verandert. Zo heb ik geen bureau meer dat vast zit aan de muur maar een losse tafel onder het raam. Ik heb alle muren (behalve het dak) wit geverfd en de vloerbedekking eruit gehaald, ik heb nu een houten vloer. Ik heb veel sfeerfoto's gemaakt om jullie een goed beeld van mijn kamer te geven.
Mijn kamer gezien vanaf mijn bed. 
Mijn nieuwe fotomuur, mijn vriendin kwam met het idee om de foto's in een hart op te hangen. Ik heb alle foto's afgedrukt bij de Hema, goedkoop en goede kwaliteit!




Mooie quote uit de Flow





Allemaal beeldjes van verschillende plekken waar ik naartoe ben geweest. 



Gekregen van een vriendin met sinterklaas.


Ook gekregen van een vriendin.

Boekjes waar ik elke avond in schrijf. Het bovenste boekje heb ik al heel lang en ooit gekregen voor mijn verjaardag.






Kast met allemaal rommel, boeken, oud speelgoed en mappen met foto's en papieren.

Sieraden.


En nu nog wat foto's om te laten zien hoe erg het verandert is. De foto's voor de verandering staan links en boven en de foto's na de verandering rechts en onder.



Ik ben echt ontzettend blij met het eindresultaat! Mijn kamer is veel rustiger en meer een geheel geworden. Vroeger was de ene muur roze, de andere rood en weer een andere groen. Nu alles wit is is het voor mij veel overzichtelijker en mooier. Ik heb mijn muren ook expres een stuk leger gehouden zodat ik dat rustige gevoel bleef houden. Ik ben ook ontzettend blij met mijn foto muur. Ook die is een stuk overzichtelijker geworden, vroeger hingen de foto's kris kras door elkaar en nu zijn ze allemaal van ongeveer hetzelfde formaat en vormen ze samen een geheel. Ik vind dat mijn kamer een veel volwassenere uitstraling heeft gekregen en een stuk fijne is om in te zitten en te werken, wat vind jij er van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten