dinsdag 16 september 2014

Kijkje in mijn leven- warrigheid

Mijn hoofd was een beetje warrig deze week, daarom is het foto's maken er ook een beetje bij ingeschoten, het spijt me! Deze week had ik straatfeest, de verjaardag van mijn oma en nog meer, lees snel verder!



De week begint kennelijk bij woensdag, ik was 's middags naar de stad geweest met 3 vriendinnen. Dit was de buit, een nieuwe concealer, drie kinderbueno's en een zak met stroopwafelsnippers.

Ik keek hollands next topmodel terug, leuk!

Klaar met huiswerk, wel heel moe.

Daarom kroop ik maar vroeg mijn bed in, dit is vroeg voor mij voor de mensen die het zich afvroegen.

Elke dag loop ik hardop te stampen wat ik mee moet nemen naar school, en toch vergeet ik haast elke dag wel iets.

Ik maakte een afsprak bij de Pearle voor nieuwe lenzen. Zaterdag ging ik zonder lenzen naar de Pearle op de fiets. Ik had een meting en kreeg daarna meteen paslenzen die ik nu twee weken mag dragen, daarna kom ik op controle om te kijken hoe ik het vind en of er eventueel nog iets verandert moet worden, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe lenzen! In mijn oude lenzen kreeg ik altijd stofjes en dingetjes die ik heel vervelend vond, met deze lenzen is dat totaal niet!

Zaterdagavond hadden we straatfeest in de straat, er zijn een aantal nieuwe mensen in de straat komen wonen en die moesten we natuurlijk even leren kennen. Ik heb gezellig gepraat met buur mannen en vrouwen en heb een hele gezellige avond gehad. De politie kwam ook nog even langs, om 23:00 moet de muziek uit zijn maar vanaf 23:00 werd het bij ons alleen maar harder en begon iedereen te dansen. Ontzettend gezellig maar kennelijk had er iemand uit onze straat geklaagd waardoor de politie langs moest komen, ontzettend raar omdat we van te voren overal briefjes in de bus hebben gedaan. 

Zondag vierde mijn oma haar verjaardag, het was ook de verjaardag van mijn opa die anderhalf jaar geleden is overleden. Aangezien zij altijd in de zomer jarig is vond ze het leuk om het op de verjaardag van mijn opa te vieren, we hebben gewandeld langs het kanaal in Haarlem en zijn bij een molen wezen kijken, ik heb een hele gezellige dag gehad.

Deze week ga ik niet heel veel doen. Woensdag ga ik waarschijnlijk picknicken met mijn ouders en mijn broertje omdat het nu nog steeds zulk lekker weer is en zondag ga ik naar een vriendin in Houten toe. Misschien dat er nog wat andere afspraken komen maar dat weet ik nu nog niet.

hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen