maandag 1 september 2014

Kijkje in mijn leven- vakantie editie.


Ik ben alweer twee weken terug van vakantie, maar nog steeds heb ik jullie een aantal foto's nog niet laten zien. Vandaag is het zo ver en krijgen jullie een extra lang kijkje in mijn leven met foto's van mijn vakantie en de weken daarna, lees snel verder!

Mijn fiets was klaar om te gaan.
We lunchte bij op een bankje aan dit grote grasveld, lekker in het zonnetje!

Onderweg kwamen we ook nog langs die meer. De witte stipjes die je ziet zijn allemaal ganzen die daar zwommen.

Tent!

Ik tekende veel op vakantie. Vooral quotes.

We stonden twee dagen op een camping in Lelystad en besloten even Lelystad in te gaan en musea te bezoeken, ik had er zin in!

Dit was ons uitzicht op een camping in Franeker, heel erg mooi!

Ik probeerde dit uit. Een bananen milkshake van melkunie, hij was heel erg lekker!

Lekker met de Flow in het gras.

Ik schreef, tekende en luisterde muziek. Het was een hele fijne, warme en relaxte dag!

In Friesland fietsten we ontzettend vaak over zulke dijken. Er zaten op verschillende plekken veeroosters in het fietspad en de schapen liepen gewoon los over het fietspad heen en weer, dat leverde leuke momenten op. Zo moest je plotseling op de noodrem voor een overstekend schaap of gingen ze niet aan de kant als je aan kwam fietsen. 

In het gras in het zonnetje op de laatste camping voor Ameland.

We gingen 's avonds even de dijk over en daar waren allemaal van dit soort "meertjes" het waren een soort kuilen in het weiland waar water in stond. Was een heel mooi gezicht!

Even een selfie met de lieve schaapjes.

Wachten op de boot, hij had drie kwartier vertraging..


Uitzicht vanaf het uitzichtpunt op één van de hoogste duinen van Ameland. Super mooi!

Zee ♥

Ameland, ik mis je.

Uitzicht vanaf de vuurtoren.

Ik denk dat ik het strand en de zee het meeste mis van Ameland. We gingen elke dag wel even naar de zee en dat vind ik zo fijn! Ik genoot ook echt van elke keer dat ik de zee zag, ik raak er maar niet uitgekeken op. 

Op de laatste avond op Ameland gingen we uiteten.

Hier waren we alweer een tijdje terug van Ameland. Ik moest al mijn muren leeghalen omdat we gingen schilderen.

Natuurlijk keek ik veel Flikken Maastricht.

Make uploze dagjes zijn toch wel ontzettend fijn in de vakantie.

En weer Flikken Maastricht..

Ik bleef een nachtje bij Tamara in Houten slapen, we speelden galgje maar vonden de korte woorden een beetje saai worden. Dus besloten we woorden van 30 letters te gaan raden.

'S avonds zaten we bij een kampvuurtje bij haar in de tuin. Het was ontzettend gezellig en we hebben er tot ongeveer 3 uur gezeten.
 
Ik bestelde foto's bij de Hema voor op mijn nieuwe foto muur.

Wat was ik toch een schattig meisje vroeger. De cavia in mijn armen is Sammie, ze is twee jaar geleden overleden.

Klaar om te schilderen!

Er begon weer een nieuw seizoen van mijn favoriete programma Masterchef Australia dus ik was een blij meisje.

De dag na het schilderen van mijn kamer ging de vloerbedekking eruit. Hier waren we bijna klaar en maakte ik even een foto tussen de rommel.

hehe, klaar! Ik was moe maar ook heel blij met het eindresultaat.

Weer een aflevering flikken ter ontspanning.

Vloer gedweild! In het echt is hij een stuk lichter.

Een nieuwe favoriet: verse muntthee.

Blogs lezen in bed.

Ik trok mijn heerlijk zittende dinosaurierlegging aan.

Bloggen.

Het was heerlijk weer! Was een tijdje geleden!

Ik lunchte met mijn moeder op het balkon in het zonnetje.

Daarna ging ik naar de fysio. Het was de laatste keer en mijn enkel is dan eindelijk, na 5 maanden weer helemaal beter.

Ik was genomineerd voor de ALS icebucket challenge en toen ik terug kwam van de fysio gooide mijn moeder een bak water over mij heen.

Daarna nog even lezen op het balkon in het zonnetje. Ik ben begonnen in dit boek maar weet nu nog niet zo goed wat ik er van moet vinden..


De zon maakte me helemaal blij, ik heb er helemaal geen zin in dat het straks weer kouder word.

'S avonds speelde ik Super vijf met mijn broertje. Dit hebben we vroeger heel erg lang gespeeld maar hadden we al een aantal jaar niet meer gedaan, het blijf een leuk spel!

De volgende dag ging ik logeren bij Cato. Ik had Cato al de hele vakantie niet gezien en dus moesten we nodig even bij kletsen. We gingen picknicken, hebben een aantal boeken gekaft en keken 's avonds de film high school musical met haar zusje erbij. Daarna hebben wij nog tot half 5 zitten kletsen in haar kamer.

De volgende dag besloten we te lunchen in de stad. We gingen voor Doppie waar ik een sandwich boerenkaas at, een aanrader! Daarna gingen we naar vriendin Ande die 6 weken in Australië was geweest, het was ontzettend gezellig!

'S avonds las ik weer in mijn boek.

De volgende dag ging ik verder met boeken kaften. Het ging sneller dan ik dacht en ik was in twee uurtjes klaar. Daarna keek ik de film Amélie Poulain, ik heb hem al vijf keer gezien maar hij blijf mijn favoriete film.

Ik heb nog tot en met woensdag vakantie en ga ik nog afspreken met vriendinnen. Donderdag heb ik een ontbijt op school als start van het jaar en vrijdag heb ik mijn eerste lessen en orkestrepetitie. Een best drukke maar leuke week en ik ben ontzettend benieuwd hoe volgend schooljaar gaat zijn! 

hoe was jouw vakantie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten