dinsdag 9 september 2014

Kijkje in mijn leven- school, films en vermoeidheid

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week begon school weer en was ik vaak erg moe. Lees snel verder voor de foto's!


Zondag keek ik de film Amélie. Ik heb hem nu inmiddels al 6 keer gezien maar hij blijft prachtig.

Maandag was het heerlijk weer en las ik in de flow op het balkon.

Zon!

Het pootje van mijn zonnebril viel eraf omdat ik een schroefje ben kwijtgeraakt. Niet leuk, want dit was de enige zonnebril die goed op mijn neus bleef zitten.

Lodewijk kwam ook nog even dag zeggen.

Blij!

Schapenwolkjes! Op een gegeven moment werd het wel kouder dus ben ik naar binnen gegaan.

Dinsdag ging ik met Ande naar de stad, Ande bleef bij mij slapen omdat haar huis momenteel verbouwt word en het nu nog onwoonbaar is. Dus had ze voor een paar daagjes onderdak nodig, gezellig!

We waren in de Albert Heijn en zagen dat ze al pepernoten hadden, we hebben ze toch maar gekocht ookal is het daar nog veel te vroeg voor. 

We keken de film 'Soof'. Ontzettend grappige en leuke film, een aanrader!

De volgende dag ging mijn 'nieuwe' blog online, Ande hielp mij met de nieuwe lay out en andere dingetjes die ik niet zo goed kan en het was zo gepiept. Ik was er blij mee :)

Ande ging naar de film en dus was ik even alleen thuis. Ik werkte nog wat aan mijn blog en ging daarna naar Houten, want ik was door Tamara uitgenodigd om te komen barbecuen. Ik heb daar geen foto's van gemaakt maar het was ontzettend gezellig en lekker, om 21:00 ging ik weer terug naar huis.

Op donderdag had ik mijn eerste schooldag. Van te voren zag ik er flink tegenop, zoals ik met alle eerste schooldagen heb. Maar het viel gelukkig reuze mee. 

Moe hoofdje! School sloopt mij echt, ik kom elke dag thuis met hoofdpijn en buikpijn en hou mijn ogen 's avonds niet lang open. Hopen dat het snel over gaat want dit is niet fijn.

Ik ontdekte een nieuw spelletje op de ipad. Volgens mij heet het '100 colours'. Het is de bedoeling dat je in een raster me allemaal vakjes van de zelfde kleur één vakje vind dat een andere kleur heeft, verslavend!

Vrijdag begon het nieuwe seizoen van Flikken weer, ik zat er klaar voor!

Ik kreeg een lief kadootje van een vriendin. Ze was naar Griekenland geweest en had een olijvenzeepje meegenomen. 

Zaterdag zat ik meteen 3 uur aan mijn huiswerk. We hadden voor Engels een oefenexamen opgekregen en Engels is niet bepaald mijn beste vak dus was ik daar erg lang mee bezig. 

Daarna ontspande ik nog even en at ik nerds, jummie!

Ontspannen kan natuurlijk het best met Flikken :)

Zondag sprak ik af met een aantal vriendinnen, we hebben de hele dag gekletst gepicknickt en 's avonds bleef ik daar eten. Het was ontzettend gezellig en ik ben ontzettend blij dat ik zulke lieve vriendinnen heb waaraan ik alles kwijt kan.

Deze week is mijn eerste normale lesweek en ik ben ontzettend benieuwd hoe moe ik me ga voelen. Vanmiddag ga ik met mijn moeder naar de opticien voor informatie over nieuwe lenzen, zaterdag ga ik misschien naar Appelpop en anders heb ik straatfeest en zondag is de verjaardag van mijn oma. De rest van de week ga ik vrij weinig doen en er vooral voor zorgen dat ik wat minder moe word en me wat minder ziek ga voelen, ik ga nu ook maar snel mijn bed in zodat ik morgen weer fit ben :)

hoe was jouw week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten