vrijdag 26 september 2014

kijkje in mijn leven- loomen, ijsjes & geen make up

Het kijkje in mijn leven is een aantal dagen later dan normaal, maar dat betekent ook dat er meer foto's in zitten! Deze week haalde ik veel ijs, genoot ik van het lekkere weer en ging ik naar Houten, lees snel verder!
Ik was erg verkouden aan het begin van de week, dus kocht mijn moeder strepsils en keelsnoepjes voor me :)

Van dinsdag heb ik geen foto's. 'S middags ging ik met Cato mee, ik bleef bij haar eten en terwijl we boodschappen aan het doen waren zagen we hele lekkere ijsjes, we besloten ze te kopen en meteen op te eten. Na het eten liepen we nog een rondje en haalde we nog een ijsje, het was heel erg gezellig!

Ik had zin in kaneelthee, dus kocht ik het. Ik vind het ontzettend lekker!

Op woensdag zou ik eigenlijk met Ande & Cato weer een ijsje gaan halen, maar Ande kon niet meer dus ging ik samen met Cato. Het was weer heel erg gezellig!
'S avonds ging ik picknicken met mijn ouders en mijn broertje om nog even van het lekkere zomerweer te genieten. 

Eten!
Luchtballon!
Op donderdag ging het ijsje halen wel door dus zat ik aan mijn vierde ijsje in drie dagen, we besloten nog even de Wibra in te stappen en daar kocht ik dit, loomelastiekjes en schriftjes. 

Toen ik thuis kwam zag ik dat ik nog 5 onbeschreven boekjes had, ik vind het gewoon zonde om leuke boekjes te verpesten met onzinnige dingen maar als ik leuke schriftjes zie die ook nog eens niks kosten kan ik me niet inhouden. 

Mijn vriendinnen en ik hielden een make up loze dag voor de brandwondenstichting. We gingen allemaal een dag zonder make up naar school, ik vond het wel eng maar het was ook heel leuk om met zijn allen te doen. 

'S avonds loomen op de bank terwijl ik Expeditie Robinson kijk. 

Klaar!

Ik maakte een leeslintje voor in mijn agenda, vond het zo onhandig dat er geen leeslintje in zat!

Met kunst zijn we nu bezig met drukken, we moeten daarvoor uit linoleum vormpjes gutsen, met het gutsen sneed ik in mijn vinger, niet heel fijn. 

Ik vind dit zo'n mooi nummer! Helaas kan ik hem niet vinden op youtube :(

Zaterdag leerde ik Frans en Engels en maakte ik wiskunde, lekker productief!

Ik las ook nog even in het boek 'Eilandgasten' wat ik voor literatuur moet lezen, ik vind het een heel erg leuk boek!

Daarna nog even Flikken kijken :)

Make-uploos!

Ik moest nog een aantal boeken kaften, maar toen ik bij het laatste boek kwam was het blauw wit gestippelde papier op, dus nu heb ik één groen boek. 

Ik deed nog wat aan mijn plakboek. 

Zondag ging ik naar Houten, dit had ik aan. 

Ik deed weer lekker geen make up op.
Lekker bij het water

:)


Ande had heel lief een muts voor me gebreid. Ik vind hem ontzettend mooi, alleen vind ik mutsen mij niet heel erg goed staan, wel ontzettend lief van haar! 

Ik hoorde veel mensen over het programma Verborgen verhalen praten dus besloot ik het zelf ook eens te kijken. Het vertelt in ongeveer een kwartiertje allemaal verhalen van kinderen. Ik vond het best leuk, wel een beetje kinderlijk maar wel leuk als je een kwartier over hebt en je niet weet wat je moet doen. 

Woensdag was het niet zulk lekker weer, ik ging naar de opticien en kwam in de regen terug. Door de harde bui was mijn dak weer gaan lekken en dus legde ik allemaal handdoeken neer. 

Ik maakte nog wat wiskunde. 

De week is eigenlijk alweer bijna voorbij, maar tot maandag ga ik eigenlijk weinig doen. Zondag komt een vriendin van mijn moeder voor ons koken en voor de rest zie ik het nog wel.
hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen