maandag 29 september 2014

Kijkje in mijn leven- bluescreen, bloed & huiswerk

Het kijkje in mijn leven van vorige week was later, daarom loopt dit kijkje in mijn leven vanaf woensdag. Mijn computer ging kapot, ik sneed in mijn vinger en maakte huiswerk, lees snel verder!

woensdag

Ik wou het geluid van mijn computer harder zetten en kreeg ineens een bluescreen. Ik startte mijn computer snel opnieuw op en hoopte dat ik niks kwijt zou zijn..

Eerst bleef hij heel erg lang op zwart staan.

Daarna kreeg ik dit. De balk onder in mijn scherm zag er heel erg anders uit en alles was heel erg uitgerekt. Ik snapte er niks van, maar ik was gelukkig niks kwijt.

Uiteindelijk kwam mijn vader thuis en heeft hij me geholpen, mijn laptop doet nu gelukkig weer normaal!

donderdag

Vorige week zag je ook zo'n soort foto. Deze week had ik weer in mijn vinger gesneden met kunst, deze keer bloedde het veel erger en kreeg ik een pleister van mijn docent.

Lekker weertje!

vrijdag

Dit hempje heb ik meegenomen op vakantie maar nooit aangehad, hij ruikt dus nog helemaal naar zon, zee en strand :)

Hoi! Ik deed mijn haar weer eens anders.

Ik had zin om mijn onesie aan te doen dus dat deed ik, ik vond hem alleen veel te warm dus ik deed hem ook snel weer uit.

Nicole van de blog Coco gold hield een blogsale waar ik dit leuke vest voorbij zag komen, Nicole is ongeveer even lang als ik dus ik besloot het er op te wagen en heb het vest gekocht, ik ben er heel erg blij mee!

Voor wiskunde dit jaar heb ik een grafische rekenmachine nodig. vrijdag kwam hij binnen, wat een groot ding is het he?

zaterdag

Zaterdag maakte ik wat wiskunde, ik denk dat wiskunde het vak is waarvoor ik het meeste thuis doe.

Ook maakte ik Frans.

Liedjes voor muziek opzoeken! Ik ga met een aantal mensen een popnummer met een viool erin spelen, heel erg leuk!

'S avonds ging ik met mijn ouders even een rondje fietsen en naar de lucht kijken.

Hier lijkt het net alsof mijn benen de boom op de achtergrond zijn, haha!

eerste warme chocolademelkje dit jaar!

zondag
ik werd wakker met heel erge keelpijn en nam dus maar snel een stepsil.

to do lijstje maken!
Ik ging even met mijn moeder naar de Hema om wat te ruilen en kwam toen gevulde speculaas tegen, ik kon het niet laten liggen, zo lekker!

Op de bank nog even Flikken kijken.

'S avonds kwam een vriendin van mijn moeder voor ons koken, ik heb heerlijke groentesoep gekeken! Daarna keek ik Tourette on tour, leuk & mooi programma!

Deze week word leuk, vanmiddag ga ik nog wat huiswerk maken en naar de manege, morgen heb ik studiedag en ga ik met twee vriendinnen naar de film 'If i stay' voor CKV, gezellig! Woensdag heb ik een afspraak bij een mensendieck therapeut voor mijn ontspanning en donderdagavond ga ik naar Chef'special! Heel erg veel zin in. Vrijdag is mijn moeder jarig, dat vieren we op zaterdag, mijn broertje, vader en ik gaan voor haar koken. Zondag ga ik naar een museum in Amsterdam met vriendinnen van mijn ouders. Best druk, maar ik heb er erg veel zin in!

hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen