woensdag 13 augustus 2014

wat wil ik nog allemaal doen in de vakantie?


Het is voor iedereen volop vakantie. Ik geniet er heel erg van mijn vakantie maar wil ik ook nog een aantal leuke dingen doen. In dit artikel vertel ik jullie wat ik nog allemaal wil doen, lees snel verder!

- In een random trein stappen en zien waar ik uit kom. 
Dit staat ook op mijn bucketlist en het zou leuk zijn om dat deze vakantie af te kunnen strepen. Met dit lekkere weer vind ik het extra leuk om in de trein te zitten en naar buiten te kijken. Ook kan je in de zomer vaak wel ergens een dagkaart kopen waardoor het reizen goedkoper word, en dat is natuurlijk wel fijn als je zoveel trein reist op een dag.

- Bootje varen
Wij hebben een rubberen bootje waar ik vaak in vaar in de zomer. Maar deze zomer heb ik dat nog niet gedaan en dat is heel jammer, want ik vind het super leuk! Het is heel erg fijn om in het zonnetje lekker op een bootje op het water te dobberen en te kletsen met een gezellige vriendin. Er is heel veel water in mijn wijk en ik kan naar veel plekken varen. Ik moet maar snel een vriendin zoeken om samen te gaan varen!

- Barbecuen
Voor de vakantie heb ik één keer gebarbecuet met vriendinnen maar daarna eigenlijk nooit meer. Barbecuen vind ik ontzettend gezellig in de zomer. Lekker met het avondzonnetje, gezellig mensen en lekker eten. Barbecuen vind ik echt ontzettend gezellig maar ik doe het veel te weinig. Mijn ouders houden niet zo heel erg van barbecuen dus ik doe het meestal een of twee keer per jaar met vrienden. Ik ga hier ook snel vrienden voor zoeken zodat ik snel weer kan barbecuen!

- 'S nachts een wandeling maken
Ik heb vakantie en ik kan zo laat opstaan als ik wil. Het lijkt me heel erg tof om middenin de nacht op te staan en dan met een aantal mensen een wandeling ergens naar toe te maken. Ik ben nu nog op Ameland dus misschien dat ik hier midden in de nacht een wandeling over het strand kan maken. Het lijkt me heel erg tof om vanaf een duin te kijken naar de maan en de sterren en de enige te zijn op het strand.

- Zwemmen in natuurwater
Dit heb ik vorig jaar veel te weinig gedaan. Misschien één of twee keer, maar niet veel meer. Zwemmen in natuurwater is heel erg fijn in de zomer en ik vind het heel erg leuk om met vrienden naar een watertje toe te fietsen en daar te picknicken en te zwemmen. Dat vind ik echt iets dat bij de zomer hoort en ik zou het het liefst elke warme dag doen. Helaas kan dat niet, maar vaker dan twee keer moet wel lukken vind ik!

- Portretjes schieten
Dit blijf ik ontzettend leuk vinden en ik heb een aantal leuke ideetjes bedacht die ik graag wil uitvoeren! In de zomer is het ook lekker licht buiten en dat is wel fijn voor een foto. Ik vind portretjes schieten van iemand ontzettend leuk en ik hoop dat ik hier ook snel iemand voor kan vinden. In de zomer vind ik het nog leuker om portretjes te maken omdat het licht dan zo mooi is! En ik wil mijn ideeën gewoon graag uitvoeren want ik ben heel erg benieuwd hoe alles gaat uitpakken.

wat wil jij nog graag doen deze vakantie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten