vrijdag 1 augustus 2014

Wat is de zon toch fijn.


Zomer, ik hou van je. De zon die elke dag net een beetje mooier maakt laat zich nu zo vaak zien dat ik er helemaal blij van word. Lekker 's avonds naar buiten en door de gouden stralen van de avondzon fietsen tussen de weilanden door, langs watertjes en langs dieren. Daarna wat drinken op een terrasje terwijl de laatste stralen je hoofd verwarmen. Dat is genieten, dat is zomer. Wanneer je dit leest ben ik op vakantie en geniet ik elke avond van de warme zomerstralen, op de camping, op de fiets of op het strand. De zwoele zomeravonden bezorgen mij altijd het vakantiegevoel en maken me elk jaar weer ontzettend blij. Wat is de zomer toch een fijne periode van het jaar en wat is de zon toch fijn. De zomeravonden mogen wat mij betreft nog heel, heel lang duren want ik raak er maar niet op uitgekeken. Keer op keer geniet ik weer van de zonnestralen en keer op keer vind ik het jammer als de zon weer onder is gegaan en de wereld weer donker en grauw is. Ik hou van de avonden dat het nog lekker warm is en je nog kan genieten van allerlei dingen. Zwemmen in een meertje, kampvuurtje maken, fietsen door de weilanden. De zomer is gewoon de perfecte tijd om dingen te ondernemen en dingen te doen. De zomer mag van mij wel het hele jaar duren want het maakt mij en de mensen om mij heen heel blij. En wanneer iedereen een stukje blijer is, is het leven een stukje leuker.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen