maandag 11 augustus 2014

Marble Sounds.

Ik heb weer heel erg leuke artiesten ontdekt waar ik de laatste tijd erg veel muziek van luister. Vandaag ga ik jullie wat meer vertellen en laten horen over Marble Sounds, lees snel verder!

Marble Sounds is een Belgische band rond de zanger Pieter Van Dessel. De groep is gevormd in 2007 en heeft al verschillende cd's uitgebracht. Kenmerken van hun nummers zijn de deuntjes. Ik vind dat hun nummers ontzettend goed in elkaar zitten en de deuntjes zijn inderdaad erg leuk en pakkend en fleuren hun muziek helemaal op. Ik vind de stem van Pieter Van Dessel ook erg mooi en goed bij de muziek passen. In sommige nummers zingt er ook een vrouw mee en die stem in combinatie met de stem van Van Dessel vind ik perfect. Ik heb het album Nice Is Good inmiddels helemaal stuk geluisterd maar hun andere nummers vind ik ook helemaal geweldig. Luister zelf maar!
Dit nummer is heel rustgevend en simpel en ik vind de clip ook heel erg mooi!












Ik ga binnenkort ook maar eens luisteren naar hun nieuwe albums want op deze muziek raak ik maar niet uitgekeken. Hun nummers zitten goed in elkaar en zijn afwisselend. Het ene nummer is rustig en droevig, het andere weer druk en vrolijk. Ik vind het leuk dat hun muziek zo afwisselend is want zo blijf ik elk nummer mooi vinden. Ook de clips bij sommige nummers vind ik ontzettend goed gemaakt, ze passen echt bij het nummer. Ik hoop dat ik ze ooit eens live kan zien want ik weet zeker dat ze dan even goed zijn.

Wat vind jij van Marble Sounds?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten