woensdag 27 augustus 2014

inspiratie: vader zet zijn dochters op creatieve wijze op de foto.

froot-fotogenieke-prinsesjes--4
Soms krijg ik inspiratie van iets, en dan wil ik het graag met jullie delen. Ik heb weer een aantal foto's die ik graag met jullie wil delen, vandaag de foto's van een vader die zijn dochtertjes op de foto zet. Lees snel verder!

Nagano Toyokazu is een Japanse fotograaf en vader heeft zijn dochters op een hele creatieve manier vastgelegd. Op de weg achter hun huis mochten de dochtertjes op allerlei verschillende manieren poseren en dat konden ze maar al te goed! Ik vind de foto's die gemaakt zijn heel grappig en je ziet dat de dochtertjes het leuk vinden. Elke foto is anders en speelt zich af in een andere situatie en daarom is elke foto stuk voor stuk leuk om na te kijken. Ik wou deze foto's graag met jullie delen omdat ik ze zo ontzettend grappig vind en ze goed gemaakt zijn, kijk zelf maar!
froot-fotogenieke-prinsesjes--1froot-fotogenieke-prinsesjes--3froot-fotogenieke-prinsesjes--8froot-fotogenieke-prinsesjes--9froot-fotogenieke-prinsesjes--12froot-fotogenieke-prinsesjes-froot-fotogenieke-prinsesjes--13
Ik vind ze echt heel leuk en ik vind het vooral ook erg leuk dat ze gewoon op de weg achter hun huis zijn gemaakt. Dat maakt het simpel want er is niet helemaal moeilijk gedaan met achtergrond, nee gewoon een weg. Ik vind de foto's erg leuk en grappig en het lijkt me ontzettend leuk om zulk soort situaties te bedenken en te fotograferen.

wat vind jij van deze foto's?






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen