maandag 4 augustus 2014

Inspiratie: een nieuwe vorm van fotografie.

VpfykGj
Ik heb weer iets heel inspirerends gevonden dat ik graag met jullie wil delen. Om de zoveel tijd doe ik dat, delen wat ik inspirerend vind. Vandaag laat ik jullie een prachtige, nieuwe vorm van fotografie zien. Lees snel verder!

Misschien dat je Timelapse kent? Bij timelapse is het de bedoeling dat je opnames maakt me een tussenpozen van een aantal seconden. Als je al die opnames dan achter elkaar plakt krijg je een filmpje waarin te zien is hoe bijvoorbeeld een bloem groeit of hoe een wolkenlucht beweegt. Hieronder heb ik een filmpje gezet zodat je een beetje een idee krijgt hoe dat er uit komt te zien.
Dit is dus Timelapse, maar dan in videovorm, maar je kan ook timelapse foto's maken! Zo krijg je prachtige luchten die wel geschilderd lijken en hele bijzondere foto's.
ZhqcsrN
ZBDl0rz
XH2QmBgt0o0T76R0Yv8oe
IZUATFcXuK6dR7
Wauw.. Elke keer als ik deze foto's zie zit ik weer met open mond te kijken. Het is zo bijzonder dat dit gewoon foto's zijn, terwijl ik eerder zou zeggen dat dit schilderijen zijn. Ik vind dit echt een hele mooie vorm van fotografie!

Wat vind jij van timelapse fotografie?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten