woensdag 20 augustus 2014

En dan komt de fangirl in mij naar boven.

Laatst zag ik het ineens op twitter staan: Jason Mraz heeft een nieuw album uitgebracht. Zoals sommige van jullie misschien wel weten was ik vorig jaar helemaal fan van zijn album 'Love is a four letter word'. Ik heb hem 3 maanden lang non stop geluisterd en bleef er maar over praten. Vriendinnen verklaarden me voor gek want zij vonden het maar saaie muziek maar ik kon niet stoppen met luisteren. Zelfs nu zet ik het album soms ineens op, en dan blijf ik de muziek super mooi vinden. Inmiddels heb ik al heel veel nummers van Jason op mijn ipod staan en in elke afspeellijst is er wel één te vinden. En toen kwam er ineens een nieuw album uit, genaamd Yes! Ik kon niet wachten met luisteren of dit album net zo goed is.

Na hem een paar keer geluisterd te hebben kan ik zeggen dat het een erg goed album is. Anders dan Love is a four letter word, maar heel goed. Love is a four letter word was jazz achtig en heel rustgevend. Dit album is vrolijk, 's zomers en anders. Maar ik kan ook bij dit album niet stoppen met luisteren. Wat heeft Jason toch een mooie stem en wat zit zijn muziek toch goed in elkaar. Ik snap nog steeds niet hoe mijn vriendinnen zijn muziek saai konden noemen want ik kan hier maar naar blijven luisteren. Zijn oude nummers blijven ook heel erg goed en daar ga ik ook zeker naar blijven luisteren. Dit album is een echt zomer album en hij is dan ook op precies het juiste moment uitgekomen. Alle nummers zijn stuk voor stuk anders en leuk. Het album verveelt niet snel en hij is perfect voor op het strand of een ander vakantieoord. Luister zelf maar:

Niet saai toch? En wat een prachtige stem heeft hij, en wat klopt alles toch goed. Ik fangirl helemaal hier want ik ben heel erg blij dat ik weer nieuwe muziek van hem kan luisteren. Ik ben al heel lang aan het hopen dat hij een keer naar Nederland komt zodat ik hem live kan zien maar dat gaat denk ik nog wel even hopen. Tot die tijd moet ik het met zijn muziek doen vanaf mijn ipod, ook prima. 

Wat vind jij van dit album?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten